Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2012 22:03 - Симон Петър: Господи, при кого да отидем? Ти имаш думи на вечен живот.
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2163 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.04.2012 07:43


Симон Петър: Господи, при кого да отидем? Ти имаш думи на вечен живот.

Истина, истина ви казвам, Който вярва в Мене (Исус) има вечен живот. Аз съм хлябът на живота. 

image
 

Аз съм живият хляб, който е слязъл от небето. Който дойде при Мене никак няма да огладнее, и който вярва в Мене никак няма да ожаднее. 
Ако яде някой от тоя хляб, ще живее до века; Да! и хлябът, който Аз ще дам, е Моята плът, която Аз ще дам за живота на света. 
Истина, истина ви казвам, ако не ядете плътта на Човешкия Син, и не пиете кръвта Му, нямате живот в себе си. 
Който се храни с плътта Ми и пие кръвта Ми, има вечен живот; и Аз ще го възкреся в последния ден. 
Защото Моята плът е истинска храна, и Моята кръв е истинско питие. 
Който се храни с Моята плът и пие Моята кръв, той пребъдва в Мене, и Аз в него. 
Отец Ме е пратил, и Аз живея чрез Отца, така и онзи, който се храни с Мене, ще живее чрез Мене. 

Аз съм възкресението и живота; който вярва в Мене, ако и да умре, ще живее. 
И никой, който е жив и вярва в Мене, няма да умре до века. 
Аз дойдох като светлина на света, за да не остане в тъмнина никой, който вярва в Мене. 
Думите, които съм ви говорил, дух са и живот са. 
Аз съм пътят, и истината, и животът. 
Ако е някой жаден, нека дойде при Мене и да пие. 

Вярваш ли това? (Йоан 11:25)

Ако изповядаш с устата си, че Исус е Господ, и повярваш със сърцето си, че Бог Го е възкресил от мъртвите ще се спасиш. (Рим. 10:9) 
Защото, Той ни люби, и ни е развързал от греховете ни чрез кръвта Си. (Откровение 1:5) 
Ако изповядваме греховете си, ...влез във вътрешната си стаичка, и като си затвориш вратата, помоли се на своя Отец (Мат. 6:6), ...Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда. (1 Йоан 1:9) 

Призовах те по име, Мой си ти! (Исая 43:1)

Вярваш ли това? (Йоан 11:25)

Стихове от Евангелието на Йоан.
Прочете това послание няколко пъти на глас и ще почувствате Божието помазание, Духът на Бога във вас. Бог ви обича!

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1819013
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031