Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 20:01 - Чудесна Благодат – Джон Нютон (1725-1807)
Автор: plamenshopov Категория: Други   
Прочетен: 3408 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2010 23:00


Чудесна Благодат – Джон Нютон (1725-1807)
Джон Нютон е роден на 24 юли, 1725 г., син на капитан на търговски кораб. Като дете неговата майка му чете редовно Библията, а също го е насърчавала и той да я чете. На 11 г. баща му го взема на кораб с него. След като баща му се пенсионира, той продължава сам. Прехвърля се на военен кораб, а по късно на кораб, който превозва роби на който в последствие става капитан. Въпреки че, майка му (почива много рано) тя му е дала религиозно обучение, но той не е имал никаква убеденост. Води безпътен живот, алкохолик, страда от много болести. На път за Англия преживява голяма буря и положението изглежда безизходно. Корабът започва да потъва. В този момент той отчаян извиква към Бог, „Боже имай милост над нас!“ и те оцеляват. По късно си спомня за това и разбира, че Бог наистина ги спасява. Божията благодат започва да работи в неговия живот.
Изучава Библията, латински език и др. по време на пътуванията. През 1750 се оженва за Мари Катлет, в която е бил влюбен още когато е бил на 17 г., а тя на 14 г. В 1755 г. се отказва поради болест да пътува и се прибира. Става проповедник. Написва много химни.
Интересното е, че от пропаднал алкохолик, който е нямал никакво уважение на кораба, даже и робите на кораба са го заплювали, Бог издига един проповедник, служител и автор на много химни. Когато е бил на един африкански бряг, много болен, отслабнал и изтощен се обръща към Бог и му казва, че ще му служи до края на живота си. Бог чува молитвата му и го изцелява...
Това са стиховете по които е написан този химн.
Ефесяни 2:4-9
4 Бог, обаче, Който е богат с милост, поради голямата любов, с която ни възлюби, 5 даже, когато бяхме мъртви чрез престъпленията си, съживи ни заедно с Христа (по благодат сте спасени), 6 и, като ни съвъзкреси, тури ни да седим с Него в небесни места, в Христа Исуса; 7 за да показва през идните векове премногото богатство на Своята благодат чрез добрината Си към нас в Христа Исуса. 8 Защото по благодат сте спасени чрез вяра, и то не от сами вас; това е дар от Бога; 9 не чрез дела, за да се не похвали никой.

Чудесна Благодат  - Kelly Family

Чудесна Благодат, колко сладка е
Която спаси окаен човек като мен
Бях загубен, но сега съм намерен
Бях сляп, но сега, аз виждам

Това е благодат, която учи
моето сърце на страх.
И благодат, която ме освободи от страха
Колко скъпоценна е тази благодат, която се яви
в часът, когато аз повярвах

През много опасности,трудности и клопки...
ние минахме.
Това беше благодат, която ме спаси толкова надалеко
и благодат, която ще ме доведе до дома

Господ ми обеща добро
Неговите думи са надежда за мен
Той ще бъде моя щит и мой дял...
през целият ми живот

Светлината свети на света от десет хиляди години...
Нека пеем хлава на Бог..., както от самото начало

Чудесна Благодат, колко е сладка
Която спаси окаен човек като мен
Бях загубен, но сега съм намерен
Бях сляп, но сега, аз виждам.





Тагове:   милост,   благодат,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1829232
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930