Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2015 16:45 - Последните времена – Пророчество за Русия
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2061 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Последните времена – Пророчество за Русия

image

Ърл Николаевич Поисти (Earl Nikolaevitch Poysti) служи повече от 50 години на руско говорещи чрез своето предаване "Думи на Живот". През 2000 год. публикува в списанието "Евангелието зад решетките", разпространявано в затворите в Русия пророчество отнасящо се за Русия и потвърдено от свидетел в Лондон през 1947 год. Заглавието на статията е: "Бог излива Своята благодат на всички нации по света"

Хъдсън Тейлър (1832-1905) е работил като мисионер в Китай няколко десетилетия. В последните години на живота си, в началото на века (1900 г.) се връща в Англия и проповядва на едно голямо събиране в центъра на Лондон. По време на това негово послание, вдъхновявано от Бог, Хъдсън Тейлър (Hudson Taylor) изведнъж спира да проповядва - той просто се взира напред и не казва и една дума. Няколко минути по-късно той продължава проповедта си. Хората в публиката са изненадани, но те сметнали, че такава дълга пауза е поради старост на говорителя - той може би е загубил мисълта си или просто се е уморил. Това не е нещо необичайно за човек на неговата възраст. Проповедта продължава, но след известно време той отново я прекъсва - Хъдсън Тейлър млъква и застава загледан напред, сякаш обмисля нещо. След няколко минути, започва да говори отново и обяснява причината за тези прекъсвания в посланието си. Той казва, че е видял видение: „Аз видях северната част на земното кълбо и мястото, което се яви пред мен е ... Русия. Имаше революция и цялата страна беше покрита с кръв! Голямата скръб, страдание и глад“.

Тогава панорамата на видението се променя - Хъдсън Тейлър (Hudson Taylor) вижда небето отворено и огън, който слиза и се разпространява по цяла Русия и извън нейните граници. Той осъзнава, че това е огънят на Святия Дух, че Бог щеше да Го излее по цяла Русия.
И добрите новини за Исус Христос, Спасителят на света се разпространяват по целия свят, особено в страните, където хората никога не са чували за Господа, и това ще доведе до голямо пробуждане на всички народи на света!

След това Хъдсън Тейлър вижда завръщането на Исус Христос - Второто пришествие на Спасителя! Когато това видение му се дава за втори път от Бог, той вече не е имал никакви съмнения, че видението му е дадено от Бога!

Чух тази история отдавна. Баща ми я разказа на мен и аз също прочетох за това видение в християнската литература. Разказвах го на хората, но честно казано, аз винаги имах чувството на несигурност, като мисли от типа "какво, ако някой просто го е измислил".

Така през 1947 год., след като баща ми и аз завършихме мисионерското ни пътуване до Европа, и бяхме на обратния път към Щатите направихме спирка в Лондон. Имахме възможност да посетим определена църква там и тъй като баща ми беше болен, аз бях поканен да проповядвам. Говорих им за мисионерската ни дейност и споменах историята за пророческото видение на Хъдсън Тейлър, история за която не бях много сигурен дали се е случила. Когато срещата приключи един възрастен човек с бастун се приближи до мен. Стисна ми ръката и каза: "Благодаря Ти, че разказа тази историята за Хъдсън Тейлър. Точно така се случи. Аз присъствах на тази среща, когато той видя това пророческо видение! "

Скъпи приятели, когато Господ ни разкрива тези неща това ни кара да бъдем благодарни и ни показва, че Бог е готов да излее Своята благодат във всяко кътче на света. Той иска да покаже голямата Си любов към всички народи, като им даде пролетния дъжд на благословението. Аз дълбоко вярвам в това и аз съм свидетел на това.
Бог идва скоро!

Russian Hudson Taylor Documentary (Видения Хадсона Тейлора) на руски език.
https://www.youtube.com/watch?v=g_Aq6ZXif_Q&feature=youtu.be

“Евангелието зад решетките" Magazine # 4, 2000 (34), страница 23.
The Gospel behind the bars” Magazine #4, 2000 (34), page 23. 
Earl Poysti & Hudson Taylor Vision
https://www.youtube.com/watch?v=aJ3W27xFwHMGod"s End Time Calling on Russia (by Bob Jones)
https://www.youtube.com/watch?v=Bmw0mGaCgSU

С Божието Слово Всеки Ден
http://bojieto-slovo.blogspot.bg/2014/12/blog-post.html


 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822523
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031