Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2014 04:58 - Аз исках да вярвам в Исус – Свидетелство на една афганистанска жена
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3729 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 02.05.2014 04:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз исках да вярвам в Исус – Свидетелство на една афганистанска жена

 

"Преди четири месеца аз взех решение. Исках да вярвам в Исус. Исках той да бъде мой Спасител. Наистина Той отговори на много от моите молитви. Животът все още е труден, но съм благодарна. Имам вътрешен мир. Аз съм нов човек. Изглежда, Бог ми позволи да пристигна в Гърция, така че да мога да чуя за християнската вяра и да повярвам!"

 

(Атина, Гърция ) - Афганистанска жена, която наскоро беше в Атина, Гърция, сподели невероятната си историята по време на среща, на която присъствах, и аз сега го споделям с вас по-долу, и да ви помоля да се молите за нея, тъй като тя сега започва новия си живот:

image
 

Бяхме натъпкани в една малка лодка с 65 други афганистанци. Тръгнахме към Италия от Турция, придружени от контрабандистите ни. Но дойде буря с силни ветрове и дъжд, които се спускаха върху нас безмилостно и причиняваха нашата лодка да се тресе силно. Вълните бяха решили да преобърнат кораба ни.

Не бяхме яли храна или пили вода в продължение на три дни. Жените и децата плачеха и много бяха болни. Мнозина бяха в състояние близо до загуба на съзнание. Аз бях отделена от децата ми, които бяха в друга част на лодката и не можех да стигна до тях.

Хората започнаха да се молят с различни шури от Корана и повтаряха веруюто отново и отново. Виковете "Ние ще умрем! Ние умираме!" бяха осеяни с молитвите на бежанците. Аз също казах няколко от тези молитви в моето най-голямо отчаяние. Бях сигурна, че щяхме да се удавим. Бяхме в тази част на лодката, която имаше няколко прозорци. Въздухът бе остър с телесна миризма, влага и чувство на ужас. Не отваряхме прозорците, за да не влезе вода, което правеше трудно да се диша.

Изведнъж лодката ни пое рязко в безпътица. Всичко и всички се плъзгаше в една посока. Това беше краят. Движихме се надолу! Точно тогава ми дойдоха мигновени проблясъци на разговорите, които съм имала с моята сестра в Австралия и моя брат в Германия, както и сцени от филма за Исус, който бях гледала в Иран.


image
 

Въздъхнах молитва към Исус. Никога преди не съм се молила на Него. Казах му, че ако Той ми позволи аз и децата ми да живеят ще отида на църква, веднага щом стигнем до брега. Веднага лодката се изправи по чудотворен начин и бурята утихна. Хората се зарадваха, че Бог е чул молитвите им, но знаех, че Исус беше отговорил на молитвата ми!


image

 

Невероятно по това време, голяма гръцка лодка се доближи редом с нас и хвърли няколко бутилки с вода в нашата лодка. Тогава мъжете от голяма лодка завързаха нашата лодка към тяхната и ни изтеглиха в безопасност до брега. На плажа, където се приземихме имаше редове и редове от бутилки с вода и чаши, чакащи за нас!

След това бяхме отведени в курортен лагер, където ни дадоха храна, подслон, както и сухи дрехи.

Въпреки, че ние се отправихме към Италия, се озовахме в Гърция. За да изпълня обещанието си към Бог, първото нещо, което направих, беше да попитам за църква, след което се насочих натам. Това беше гръцка църква в която имаше свадбено тържество. Влязох и седнах и се загледах! Никой не ми каза нищо, но интересно ми беше да видя сградата на църквата.

Следващата седмица, аз отидох в друга църква и просто си седях на задната седалка и гледах. Аз не разбирах нищо, което казваха. Отидох до една трета църква и отново нищо не разбирах, но странно, че мир дойде върху сърцето ми просто, когато бях в тези църкви. Осъзнах нещо се случва вътре в мен. Аз не го разбирах, но аз знаех, че е нещо добро.

 

Тогава чух за място, където една организация се помещава в 8-етажна сграда. Чух, че са предоставяли храна за афганистанците, затова отидох там. Беше Център за бежанци в Гърция. Чух да говорят за Исус с превод на родния ми език. Дадоха ми афганистанска библия. Взех я и започнах да чета.

 

Сравних това, което прочетох в Библията, и това което знаех, че моята религия учи. Библията казва неща като: "Обичай ближния си, ако те плесне някой по бузата, обърни си и другата страна, прости на враговете си." Моята религия ни призова да се убиват неверниците и да мразим врагове си. Аз никога не бях чела някъде за любовта и прошката както в Библията. Враговете в Афганистан убиха съпруга ми. Всичко, което съм чувала от двете основни секти в моята религия в Афганистан е, че един от друг са неверници.

Бях свидетелка как един мъж бе застрелян в гърдите и умря, защото е от друга секта. Друга жена беше застреляна точно пред мен, защото беше също от друга секта. Видяла съм хора, чиито крайници бяха разкъсани при бомбени взривове при сектантски сблъсъци. Тези образи са още в съзнанието ми. Тогава бях само на 15 години и тези образи продължават да идват в мен, понякога два или три пъти на ден.

Не можех да не забележа разликата в хората, които работят в Центъра за бежанци, където ходих да слушам уроците по Библията. Те бяха смирени и винаги готови да помогнат, без скрити мотиви. Аз ги харесвах. Започнах да приемам тяхното проповядване. Оценявам тяхната нагласа и начин. Усетих как се приближавам към Исус.

 

След 4 месеца взех решение. Исках да вярвам в Исус. Исках той да бъде мой Спасител. Наистина Той е отговорил на много от моите молитви. Животът ми все още е труден, но аз съм благодарна. Имам вътрешен мир. Аз съм нов човек. Изглежда, Бог ми позволи да бъда отклонена към Гърция, така че да чуя за християнската вяра и да повярвам!

 

Това е едно чудесно свидетелство! Тази жена се радва, че Исус е спасил живота на нея и децата й и Го е приела като Спасител. Трябва ли и ние да изпаднем в бедствие и тогава да извикаме към Исус? Тази жена не Го е познавала, но Му се е доверила.

Довери Му се и ти и ще имаш този същия този мир – Христовият мир.

Кажи тази молитва:

Боже, Ти си Бог, който чуваш молитви и отговаряш, защото Си живия Бог, Създател на небето и земята. Аз приемам Твоя Син Исус за мой Спасител и Те моля прости греховете ми. Благодаря Ти Боже за вечния живот и за мира, който ми даде.

Амин!

 

http://www.breakingchristiannews.com/articles/display_art.html?ID=13719 



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1828170
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930