Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 19:50 - Ще насища душата ти...
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1973 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ще насища душата ти... 

image

Душата се нуждае от толкова много от внимание, както тялото. Тя се нуждае от духовна връзка и общуване с Бог. Тя се нуждае от преклонение, спокойствие и медитация (размишление). Ако душата не бъде хранена и задоволявана всеки ден, тя става слаба и изсушена. 
Много хора се обръщат към алкохола, като се опитват да удавят вика и копнежа на душата. Някои се отиват към нов сексуален експеримент. Други се опитват да успокоят копнежа на душата си по свои си начини. 

Нищо освен Бог не може да задоволи напълно копнежа на душата, защото тя е създадена за Бог и без Бог е незадоволена и е в един постоянен вътрешен тормоз. 
Първата стъпка към Бог е да приемем като факт нашата духовна бедност. Бедните по дух не оценяват стойностите нa живота в земни богатства, които в един момент се губят, а във вечното, което не избледнява и устоява завинаги. Блажени нищите по дух, защото е тяхно небесното царство. (Матей 5:3) 
Мъдър е този, който открито признава необходимостта (нуждата) от духовното богатство, т.е. връзката с Бог и със смирение сърцето му откликва към Бог: Господи, бъди милостив към мен, грешника. 
На тези, които се обърнат към Него, Бог обещава: ще им дам венец вместо пепел, масло на радост - вместо плач, облекло за хваление - вместо унил дух, за да се наричат дървета на правдата, насадени от Господа за Негова прослава. (Исая 61:3)

image

Молитва: Като се обърна към Теб, Господи и Спасителю, терзанията на душата ми изчезват, защото Ти ме задоволяваш с нестихваща радост, не ме оставяш в нужда, при тихи води ме завеждаш и освежаваш душата ми. (Псалм 23:2-3) Амин! 

По тема от Били Греъм (Day by Day with Billy Graham)

Благословение!    
Пламен Шоповhttp://kak-da-vqrvame.blogspot.com/




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822185
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031