Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2010 06:14 - Мъдрост от Псалмите - Мъдреците от изток
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2524 Коментари: 0 Гласове:
1



 Мъдрост от Псалмите - Мъдреците от изток

image

Земни царе и всички племена, Князе и всички земни съдии... Нека хвалят името на Господа; Защото само Неговото име е превъзнесено, Славата Му е над земята и небето. (Псалм 148:11,13)

Мъдреците от изток не сваляха очите си от звездите. Те постоянстваха в наблюдаването на звездите всеки ден и накрая това се увенча с успех. Те откриха звездата, която извести Рождението на Месията и посветени на всичко решиха да я последват. Следвайки звездата, пътуващи месеци наред, за да видят новородения Спасител на света, Исус Христос и да Му се поклонят. За тях нямаше нищо по важно. И когато звездата спря над мястото, където беше детето Исус те се зарадваха твърде много. (Матея 2:9-10) Тримата, най големи мъдреци на света паднаха на колене и Му се поклониха. (Матея 2:11)

Вярно ли е това за нас? Исус най важното нещо ли е за нас в този свят? Исус Христос идва за нас на всяко Рождество и ние трябва да се попитаме, какво означава Той за нас? За някои Исус означава да се откажат от всичко и да Го следват. За други, начало на едно пътуване във вярата. Независимо къде се намираме във вярата си към Него, Той идва да ни срещне там, където сме с любов и разбиране.

Молитва: Моля те, ела в мен Господи. Изследвай сърцето ми, къде се намирам във вярата и ми помогни. Хвани ме за ръката и води ме в пътя. Помогни ми да направя Исус Христос най важната личност в моя живот, мой Цар, Бог и Спасител. Амин!

http://www.lightsource.com/devotionals/wisdom/default.aspx


Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/



Тагове:   мъдрост,   Рождество,   матея 2,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827311
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930