Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2010 07:25 - Какво направи Исус за теб?
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5315 Коментари: 0 Гласове:
0



 Какво направи Исус за теб?

image

Да бъдеш в Неговите ръце, не че някой не е.Ти винаги си бил там, заради това си жив и между другото, сега дори четеш. Омръзна ли ти да се бъхтиш сам с всичко около теб и най-вече със самия себе си ? 

Той има план за теб и сигурно е единствения, който не се е отчаял от теб. 

Словото, което беше към Еремия от Господа и каза: Стани и слез в къщата на грънчаря и там ще ти дам да чуеш думите Ми. И слязох в къщата на грънчаря, и ето, той работеше изделие на колелата си. И съдът, който правеше от глина, се разваляше в ръката на грънчаря и той отново го правеше на друг съд, както на грънчаря му се искаше да го направи. И словото на Господа беше към мен и каза: Не мога ли да направя с вас като този грънчар, доме Израилев? - заявява Господа. Ето, както е глината в ръката на грънчаря, така сте и вие в ръката Ми, доме Израилев. В един момент говоря за народ или за царство да го изкореня, съсипя и погубя, но ако онзи народ, за който съм говорил, се отвърне от злото си, и Аз ще се разкая за злото, което съм мислел да му направя. А в друг момент говоря за народ или за царство да го съградя и насадя, но ако извърши това, което е зло в очите Ми, като не слуша гласа Ми, тогава ще се разкая за доброто, което съм казал, че ще му направя. (Еремия Гл. 18:1-10) 

Бог винаги е говорил. Както и днес. Неговия народ Израел и другите народи, които също са негови, защото Той е Единствения Собственик, са научавали Неговите решения, Неговите планове и цели и са избирали да се покорят или да не се покорят. С една дума - свобода, братче, нали това искаш. Ама после резултата не ти харесвал. Е, ти сам си го избра. Нали? 
Бог не се е променил и никога няма да се промени. 

Най-после нещо успокояващо. 
Защото, освен Неговата непроменимост, я има и Неговата любов. 
Страхотно, нали? 

Знаеш ли? Любовта е нещо, дето не стои мирно. Просто е активна. Някак си не може просто да стои и да гледа. Иска да те вземе в ръцете си заедно с кашата, дето си я забъркал, да наречем цялото нещо „глина”. Да, ти и кашата е равно на глина. И да те цопне на Неговото грънчарско колело, да те поомачка, да ти добави това онова, да махне това онова и всичко с много любов към теб. Не заради изкуството, не защото просто няма какво да прави и го сърбят ръцете да прави нещо. Защото те обича. Е, мене ли пък, ще кажеш. Чувстваш ли се омърсен/а , ненужен/а. Абе, с една дума, като гадна, мръсна буца кал. А? Глина бе, глина. Точно за тебе става дума. Хайде качвай се на колелото. Той наистина е майстор. Чак после и ти ще се харесаш, и знаеш ли тогава и другите може да те харесат, но и да не те харесат, какво пък, тяхна си работа. Нали! Ти ще си знаеш. Той ме харесва! Мен! Защото той ме създаде!

Господ Исус дойде на тази земя да потърси и да спаси погиналото. 
Аз пък нямам нужда да ме спасяват! 
Таааааака ли? Сериооозно? Малеее, колко си надут. Да не вземеш да се пукнеш. Уаа.
Та докъде бях стигнал. 
Защото Човешкият Син (Исус) дойде да спаси погиналото. (Матей 18:11)

Няма да го изненадаш с това докъде си я докарал. Вече падаш с главата надолу ли? Спокойно нищо ново. Някой хора се усещат чак след приземяването. Така нареченото твърдо кацане. Пльок и абе каква стана тя. 
Виждаш ли Той е добър и Неговите ръце са добри, плановете Му са добри:
Защото Аз зная мислите, които мисля за вас, заявява Господ, мисли на мир, а не на зло, да ви дам бъдеще и надежда. (Еремия 29:11)
Пак стих 11 , абе не е нарочно просто така го пише, ама е хубаво. Нали? 

Някой да ти мисли доброто. 
Най-накрая. 
На някой да му пука за теб. 

Да те мисли. 
Да ти се радва като те види и като те чуе. 
Звучи прекалено хубаво и е истина !
Хайде на колелото. Добрият Грънчар те чака. Да му се довериш. 

image

Просто можеш да му кажеш:
Татко на небето, всичко в моя живот е грях и една ужасна каша. Не мога да се справя. Опитвах много пъти, но винаги се провалях. Прости ми греха и упорството! Моля те! Аз вярвам, че Господ Исус умря на Голгота за моите грехове и, че наистина Той възкръсна от смъртта на третия ден, за да бъда аз спасен. Моля те, приеми ме за твое дете! Господи Исусе ела в моето сърце и бъди мой Господ 
и мой Спасител! Амин!


Ако пък си бил вече там и си отстъпил, давай смело! При Господ Исус винаги има втори, трети, пети и т.н. шанс. Върни се при Него, на колелото. Е ще те поомачка малко, но кой не обича да го милват? Давай смело! ТОЙ те чака и ще се радва да те види отново. 

Списание ”Братска любов”, http://bratskalubov.com/

http://bojieto-slovo.blogspot.com/
http://kak-da-vqrvame.blogspot.com/
http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827651
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930