Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 23:44 - Дързост чрез праведност
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2000 Коментари: 1 Гласове:
3



Дързост чрез праведност

image

Бог прави неправедните хора – праведни. Писанието го казва и аз го вярвам. Нека погледнем един стих, който потвърждава тази истина:
„Който за нас направи грешен Онзи, Който не е знаел грях, за да станем ние чрез Него праведни пред Бога“ (2 Кор. 5:21). Бих искал да направя този стих личен: „Който за теб и мен направи грешен Исус, Който не е знаел грях, за да станем ние чрез Исус праведни пред Бога“. Тук има пълна размяна: Исус беше направен грешен поради нашия грях, така че ние да станем праведни с Неговата праведност. Тази праведност е на наше разположение чрез вяра в Неговата кръв. Праведността произвежда сигурни и незабавни резултати както е казано в Писанието. Всъщност, начинът ни на живот, отношението ни, взаимоотношенията ни и ефективността на християнския ни живот и дела на служение зависят от това доколко осъзнаваме, че сме направени праведни.  Притчи 28:1 четем: „Нечестивите бягат без да ги гони някой, а праведните са смели като млад лъв“. На много християни днес им липсва смелост. Те са плахи и непрекъснато се защитават; склонни са да отстъпват когато се с блъскат със злото или с дявола. Истинската причина се корени в това, че не оценяват факта, че са праведни в очите на Бога – точно толкова праведни колкото и Самият Христос. Когато осъзнаем тази истина, това ни прави смели.

Отклик на вяра: Благодаря Ти, Господи (Небесни Татко), за кръвта на Исус. Аз прокламирам, че съм направен праведен с Неговата праведност и стъпвам с вяра в дързостта, която това осъзнаване носи. Чрез кръвта на Исус аз съм оправдан и съм направен праведен така сякаш никога не съм съгрешавал. Амин.

Дерек Принс


Благословение!
http://bojieto-slovo.blogspot.com/
http://biblia.duh-i-istina.net/



Тагове:   спасител,   дързост,


Гласувай:
3



1. tili - Амин!
13.10.2010 23:57
@@@@@@@@@@@
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827846
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930