Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2010 20:32 - В Божията прегръдка... Разкажи ми тази история отново
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1750 Коментари: 0 Гласове:
1



В Божията прегръдка...
Разкажи ми тази история отново


image

Разкажи ми тази история отново, за да я разбера. Така започва един химн на Arabella Hankey (1834-1911).
Разкажи ми тази история отново, за да я разбера.
Тази чудесна история за изкуплението, за опрощението на греха.
Разказвай ми тази история често, за да не я забравям.
Запомни! Аз съм грешник, който Исус дойде да спаси.
Разказвай ми историята винаги...
Ако ти наистина я разбереш ще имаш винаги един Утешител до теб.


Тази история е чудесна. Нека да не я забравяме. Тази история е израз на любовта, която Бог има към нас. Не ви ли се е случвало в живота да обичате някой, а той/тя не ви обръщат внимание. Вие правите всичко да го/я впечатлите, но напразно. Така много често Бог иска да ни покаже, че Той наистина ни обича, грижи се за нас, но ние не му обръщаме внимание и го наскърбяваме.
Всяко дадено добро и всеки съвършен дар е отгоре. (Яков 1:17) Много често ние не разбираме, когато ни се случват хубави неща, че това е от Него. Той се грижи за нас и иска да му обърнем внимание. Той ни умолява.
Дойдете при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя. Вземете Моето иго върху си, и научете се от Мене; защото съм кротък и смирен на сърце; и ще намерите покой на душите си. Защото Моето иго е благо, и Моето бреме е леко. (Матей 11:28-30)
Ще му отговорим ли на тази покана сега?

Молитва: Господи, аз знам, че никой не е праведен пред теб и никой не може да застане пред теб и да се съди с теб. Ти си мой Създател и Ти си ме извел от утробата на майка ми (Псалм 71:6). Макар и да не съм ти обръщал внимание Ти си ме обичал винаги и Ти я показа тази любов чрез Твоя син Исус, който понесе моя грях и не само моят, но на всички на кръста. Исус ме умолява все още. Той иска да вземе моя товар, който е тежък и не мога да го нося и да ми даде Неговия, който е лек. Господи, аз искам твоят мир и твоята утеха, затова прости ми. Ти си обещал:
Пак ще ме съживиш, И от дълбочините на земята пак ще ме извадиш. Ще уголемиш величието ми, И наново ще ме утешиш. (Псалм 71:20-21)
И затова аз съм ти благодарен, защото даже и да съм в дълбините на земята (най големите проблеми да имам) Ти ще ме извадиш (Ти ще ме освободиш, изцелиш и ще ми дадеш нов живот).Господи, благодаря ти отново. В името на Исус, Амин!


Благословение!


http://kak-da-vqrvame.blogspot.com/
http://bojieto-slovo.blogspot.com/
http://biblia.duh-i-istina.net/




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822221
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031