Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 16:20 - Чудесният съветник!
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2113 Коментари: 0 Гласове:
0



Чудесният съветник!
Ще благославям ГОСПОДА, Който ме е вразумил; още и в нощно време сърцето ми ме учи. Псалом 16:7


image

Мога да повторя тези думи на Давид. Знам какво е да имаш достъп до Божия съвет и го ценя повече от цялата човешка мъдрост. Много пъти съм в живота си съм се уверявал, че Господният съвет е сигурен. По-нататък в Библията Исая описва Господа като Чудесен Съветник
(Исая 9:6) И името Му ще бъде: Чудесен, Съветник. Думата, преведена чудесен винаги съдържа в себе си елемент на свръхестественото. Господният съвет е на по-висока ниво от човешката мъдрост, прозрение и знание. Толкова съм благодарен, че имам достъп до Неговия съвет! Мога да повторя и думите, които следват: „още и в нощно време сърцето ми ме учи”. Много пъти, когато имам неразрешен проблем, просто го предавам на Господа и заспивам, без повече да се боря с него. Тогава, в тишината на нощта, Господ ме събужда. В най-вътрешните дълбочини на сърцето ми, с този тих и нежен глас Той ми говори и ми показва отговора на проблема ми. Колко е добро да знаем, че имаме достъп до съвета на Господа! Когато стигнеш до края на своите способности, когато си премислил всичко и все още не виждаш решението, когато стигнеш до задънена улица в живота си и не знаеш накъде да се обърнеш, помни, че Господ е Чудесен Съветник! Иди при Него. Предай Му проблема си. Отвори сърцето си пред Него - защото Той говори на сърцето, а не на ума. По Своя чудесен начин, Той ще ти покаже отговора.
Послание от Дерек Принс

 

Молитва: Господи, на теб споделям и предавам проблемите си. Ти имаш най доброто решение за мен, защото аз вярвам в Твоите обещания. Хвани ме за ръката и ме води. Ти ще ме заведеш при тихи води. (Псалм 23:2). Няма да ме оставиш в нужда. (Псалм 23:1) Да! и в долината на мрачната сянка ако ходя Няма да се уплаша от зло; Защото Ти си с мене; Твоят жезъл и Твоята тояга, те ме утешават. Псалм 23:4. Благодаря Ти.  Амин!

 

Дерек Принс (1915-2003)
Дерек Принс е роден в Индия в семейство през 1915 г. в британско семейство. Той получава образованието си в две от най реномираните учебни заведения във Великобритания: колежа Итън и Кеймбриджския университет. В годините от 1940 до 1949 е бил професор по древна и съвременна философия в Кралския колеж в Кеймбридж. Изучава еврейски и арамейски в Кеймбриджския университет и по късно в Еврейския университет в Ерусалим. Говори няколко съвременни езика.

В първите години на Втората световна война, докато служи в медицинския корпус на британската кралска армия, Дерек Принс преживява среща с Исус Христос, която променя живота му. За нея той пише:

От тази среща си направих две заключения, които никога повече нямах повод да променя: 1) че Исус Христос е жив; 2) че Библията е истинна, актуална, съвременна книга. Тези две заключения промениха радикално и постоянно целия курс на моя живот.

Ако искате може да се абонирате да получавате неговото послание всяка седмица по емайл. Сайт: http://www.derekprince.bg. Кликнете отляво на "Начало" и след това на "Абонамент за седмичен онлайн бюлетин"
Благословение!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827423
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930