Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2010 20:45 - Какво е проклятие и освобождение от проклятие
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9641 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 14.02.2010 04:35


Какво е проклятие и освобождение от проклятие

image

Много хора не знаят за негативното и потискащо влияние на проклятията на други хора върху нас, както и влиянието на нашите собствени проклятия. Библията казва, че има голяма сила и власт в думите, които говорим. В допълнение, ние не вземаме на сериозно, че проклятието действа като задължителна сила в нашия живот. И не само проклятия, но и недоволство, непрекъснато оплакване и критицизъм, клюки, нецензурни думи (смятаме, че псуването е нещо нормално), както и молитви и магии на врачки, баячки и разни заклинатели,  могат да донесат потиснато настроение, немощ и намаляване на жизнената ни енергия. Много е опасно само проклинането. Гневът, само осъждането, самокритикуването, лъжата водят до освобождаване на негативни и разрушителни сили в живота на човек. По този начин, ние всичко се опитваме да си обясним с нашия "лош късмет."
Причината, поради която нашето поведение и думи имат такава власт за добро или зло е проста. Ние сме създадени по Божия образ (Битие 1:26), ние имаме творческа сила. Предвид Божия Дух - Бог ние е вдъхнал Духа си в нас - думите, които ние говорим имат духовна сила. Когато нашите мисли са изразени в думи, нашият дух им дава творческа власт и те имат духовно и земно влияние. Силните емоции в духа ни, насочени срещу някой друг също имат този вид въздействие.
Има живот и смърт в думите, които произнасяме (Притчи 18:21). Ние можем да насърчаваме или обезсърчаваме. Нашите думи може да поучават и благославят или да проклинат и унищожават. Изграждаме или поваляме с думите, които изговаряме. Исус ни съветва, да благославяме, а не да проклинаме.
Когато проклинате, злословите, молете се с контролиращи молитви или имате враждебност и омраза вие сте под влияние на силите на злото и давате възможност на злото да работи чрез вас. Освобождаване от проклятия включва освобождение от силите на зло в поднебесните места. Проклятията могат да се предават и по наследство. Грехът е една от основните причини за проклятие (Второзаконие 28). Той може да ни управлява и контролира. Как да се освободим? Само чрез покаяние.
Молитва за разчупване (освобождение) от проклятие
Молитви за разчупване на проклятие са сходни с молитвите за прекъсване на връзките ни със силите на злото. Всяка връзка на проклятие (прехвърляне на злото), между един и друг човек трябва да бъде прекъсната за да се прекрати силата на изговорените думи, независимо дали ние сме изговорили тези думи или другата страна. Знайте, че има само една сила, която може да ни освободи от проклятие и това е Бог и Неговият Син Исус. Бог е дал на Исус всяка власт на земята и в небесата.


Кажете тази молитва на глас:
Небесни Татко, признавам, че има само един истинен и жив Бог и това си Ти, който съществуваш като Отец, Син и Святия  Дух. Приемам Исус Христос за Божи Син и мой Спасител. Той е Словото, което стана плът и пребивава между нас (Йоан 1:1,14). Вярвам, че Исус дойде да съсипе делата на Сатана и Той ограби началствата и властите, изведе ги на показ явно, тържествувайки над тях (1 Йоан 3:8). Исус Христос ме изкупи от проклятията на закона (Гал. 3:13). Аз съм изкупен и опростен чрез Христовата кръв (Ефес. 1:7). Аз съм спасен чрез Божията благодат, чрез вяра (Ефес. 2:8). Исус Христос е за мен пътят, истината и живота (Йоан 14:6). Моля те сега да ме очистиш чрез Христовата кръв от всяко проклятие. Прости ми думи на проклятие, които съм говорил към другите съзнателно или несъзнателно. Премахни всяко проклятие изговорено срещу мен, всяко проклятие, което се предава по наследство на мен, моите деца, жена ми и други и го унищожи чрез силата на Христовата кръв. Прости ми, че съм посещавал гледачки (на кафе, карти и др.), баячки и разни заклинатели. Благодаря Ти Отче, че ме освободи от властта на тъмнината и ме пресели в царството на Твоя възлюбен Син Исус Христос (Кол. 1:3). Разбирам, че Твоето Слово е истина и избирам да говоря истината с любов (Ефес. 4:5). Изпълни ме сега със Святия си Дух и нека Той да ми бъде учител и да ме упътва за всяка истина (Йоан 16:13). В името на Исус Ти благодаря. Амин.


Обърнете внимание на усещането на свобода, мир и радост, което ще имате след като кажете тази молитва. Това е вашето доказателство, че Бог ви обича и милее за вас.

 

Blog: http://bojieto-slovo.blogspot.com/



Тагове:   освобождение,


Гласувай:
3



1. tili - Аз зная една молитва:
22.01.2010 22:02
Господи, прости и помилвай мен, грешната, да бъде волята ти на небето и на земята!
Твоята молитва е хубава, но многословна - като психотерапия.Не вярвам в проклятия, не вярвам в нищо, което не идва от нашия Господ Иисус Христос! Господ няма нужда от думи - Той е в нас и знае всичко преди нас - само очаква да разбере дали сме осъзнали греховете си - волни и неволни, в мисъл и дело. Това е израз на свободната воля, с която сме дарени по рождение! Православна съм ;-)))
Виждам, че ти си неофит( може би), но - здравей, брате во Христа!
цитирай
2. plamenshopov - Има и благословение.
22.01.2010 23:19
Не съм неофит, а вярващ в Бога. Приемам Бог за мой Създател и Неговия Син Исус Христос за мой личен Спасител. Ако не вярвате в проклятията прочетете Второзаконие 28 глава и ще разберете. Както има благословение, така има и проклятие. Това не означава, че трябва да се страхуваме. Исус е умрял на кръста и ни е освободил от всяко проклятие. Приеми го като Спасител. Деноминацията няма значение, въпроса е познаваш ли Бог и Неговата воля за теб. Той знае всичко за теб, а ти знаеш ли за Него. Имаме разбира се свободна воля и Бог казва: Избери днес, благословение или проклятие (Второзаконие 11:26-27). Аз избрах Благословение!
цитирай
3. panazea - Prichetoh q!
27.01.2010 20:21
Blagodarq!
цитирай
4. plamenshopov - Святият Дух!
29.01.2010 03:00
Чудесно. Вярвам, че след като сте я казали тази молитва сте се почувствали съвсем различно. Това особено чувство е от Святия Дух. Бог ви обича.
Благословение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822268
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031