Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 17:49 - Кой е Исус? или Изображение на Исус!
Автор: plamenshopov Категория: Други   
Прочетен: 1795 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 24.12.2009 23:30


Кой е Исус? или Изображение на Исус!
За мен да живея е Исус.
Може ли цялото Творение да се изрази с една дума, думата Исус?
Той е Алфа и Омега, Първият и Последният.
Един и същ вчера, днес и утре.
Който е, който е бил и който иде.
Исус, кой е Той за мен?
Той е принц на мир, който успокоява моята душа.
Той е добрия пастир, който пази душата ми.
Той Велик Първосвещенник, който откупи душата ми.
Цар на царете, който управлява душата ми.
Той е Велик Пророк, който разкрива моята душа.
Той е възлюбения, който обича моята душа.
Той е съдията на живите и умрелите, който се застъпва за моята душа.
Той е възкресението и живота, който закриля душата ми.
Той е Великия Аз Съм, който бди над моята душа.
Исус, Цар на Славата!
Цар на вековете!
Цар на цялата земя!
Цар на царете!
Моя Цар!
Исус, достатъчен ли е? Повече от достатъчен.
Когато съм гладен, Той е хляба на живота, който ме насища.
Когато съм изгубен, Той е, който ме връща у дома.
Когато съм паднал, Той е пътя към свободата.
Когато се колебая, Той е скалата.
Когато не мога да говоря, Той е Словото.
Когато съм отчаян, Той е Ярката Утринна Звезда.
Когато съм опетнен, Той е Агнето на Бог, който измива греховете ми.
Когато се страхувам, Той е Лъва на Юда.
Когато съм в нищета, Той е Неизразимия Дар.
Когато съм в тъмнина, Той е Светлината.
Господ на Славата.
Господар на Духовете.
Господар на всичко.
Мой Господ!
Той е над всички имена някога дадени и които има да се дадат.
Песен
Над всяка сила, над всички царе,
над цялата вселена, над всяко същество
над всяка мъдрост, над всички човешки пътища
Ти беше тук, преди света да бъде създаден
Над всяко царство, над всеки трон
над всички чудеса, които света знае
над всяко богатство и съкровище на земята
няма мярка за това което си Ти
Разпънат и погребан, Ти живя да умреш
Отхвърлен и сам, като роза стъпкана на земята
Ти пое греха вместо мен преди всичко
.......повтаря се......




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Честита Коледа! Най-искрени ...
25.12.2009 14:40
Честита Коледа!
Най-искрени благопожелания за здраве и сили,
за ползотворни дела,
за топлота и доброта - дарявани и получавани,
за дни на радост с усмивки и веселие,
за мигове на сбъднати мечти.
цитирай
2. plamenshopov - Благодаря!
25.12.2009 15:04
На всичко това казвам Амин!
Благословение и на вас.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827189
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930