Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2015 09:12 - БЕЛЯ СИ ВЗЕХ СЪС ТУЙ МОМЧЕ! - РАДОСТ ДАСКАЛОВА
Автор: ambroziia Категория: Забавление   
Прочетен: 1215 Коментари: 2 Гласове:
11

Последна промяна: 12.03.2015 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БЕЛЯ  СИ  ВЗЕХ  СЪС  ТУЙ  МОМЧЕ!

ВЕДНЪЖ,  ТАМАН  ЗАСТРОЙВАМ  СУПАТА  С  ЯЙЦЕ
И  РЪСЯ  ЧЕР  ПИПЕР  И  ПОЛОВИН  ЛИМОНЧЕ,
НА  ПОРТАТА  ПОХЛОПА  МИ  ЕДНО  МОМЧЕ
И  ХВАНА  ДА  МА  КАНДЪРДИСВА  ЗА  МОРМОНКА.

ЕДНО  ТАКВОЗ  ГО  ГЛЕДАМ  -  НАШЕНЧЕ  НЕ  Е,
ОБАЧЕ,  ГО  РАЗБРАХ  -  МОРМОНКА  ЩЕ  МЕ  ПРАВИ!
И  ДА  НЕ  ВЗЕМЕ  ГРЕШНО  ДА  МЕ  РАЗБЕРЕ,
СЕ  КРЪСТЯ  -  ДА  ПОКАЖА,  ЧЕ  СЪМ  ПРАВОСЛАВНА.

ОСТАВИ  ДВЕ-ТРИ  КНИГИ,  УЖ  ДА  ГИ  ЧЕТА
(ДА  ИМ  БЕРА  ГАЙЛЕТО,  ДА  НЕ  ГИ  НАБАРА  ФИЛЬО!).
БЕЛЯ  СИ  ВЗЕХ  СЪС  ТУЙ  МОМЧЕ!  И  ПОВЪРВЯ  -
ДО  НАС  ПЪТЕКА  ИЗОРА  И  ВСЕ  МЕ  АГИТИРВА.

БРЕХ,  В  ЧУДО  СЕ  ВИДЯХ!  (ХАРЕСВА  ЛИ  МЕ,  КВО?)
ПРЕЗ  ДЕН,  ПРЕЗ  ДВА  МЕ  НАБИКАЛЯ  ТЪЙ  -  РЕЛИГИОЗНО
(ДОБРЕ  НЕ  ЦЪФНА  ФИЛЬО  С  НЯКОЕ  ДЪРВО!)
И  С  ПРИКАЗКИ  МЕ  ОМАЙВА  НАЙ-НАСЕРИОЗНО.

ЗА  ДА  НЕ  СЕ  ИЗЛАГАМ,  ЧЕ  СИ  ПАДАМ  ТЪПА,
ОТВОРИХ  КНИГИТЕ  В  НАУКИ  ДА  СЕ  ПОДКОВА...
ЩО  ЩЕШ?!  ТЯ  РАБОТАТА  ХИЧ  НЕ  БИЛА  В  ПЪТЯ  -
ТЕ  ВОДЕЛИ  ПО  ПЕТ-ШЕСТ  БУЛКИ  НА  ГЛАВА.

ЛЕЛЮХ!  НАПРАВО  ПОБЕСНЯХ  И  СЕ  КАЗДИСАХ!
(ДАНО,  ЗА  БУЛКИТЕ,  ДА  НЕ  НАУЧИ  ФИЛЬО!).
МОРМОНЯКЪТ  ДИРЕКТНО  ЩЕШЕ  ДА  АРТИСА,
ДА  БЕШЕ  ТАМ!  С  ДИЛАФА  ЩЯХ  ДА  ГО  ПОДФИРТЯ!

СЕГА  ДА  СЕ  ЯВИ  -  МОРМОНСКАТА  МУ  МАМКА!
ДИПЛОМАТИЧНО  ЩЕ  СЕ  ХИЛНА,  СЛАДКА  КАТО  МЕД...
„ОХ,  ЗАКЪСНЯ,  МОМЧЕ...  СКЛОНИХ  ЗА  МЮСУЛМАНКА...
ИДИ  СЕ  РАЗБЕРИ  С  АЛЛАХ,  ИЛИ  ПЪК  С  МОХАМЕД!"

image

Радост  Даскалова



Гласувай:
11


Вълнообразно


1. shtaparov - Браво- развесели ме с тия шеговити ...
12.03.2015 14:51
Браво- развесели ме с тия шеговити стихове!
цитирай
2. ambroziia - Браво- развесели ме с тия шеговити ...
12.03.2015 22:09
shtaparov написа:
Браво- развесели ме с тия шеговити стихове!


Радвам се за доброто настроение!
Приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12189850
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80643
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930