Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2008 01:25 - за низостта, душата, любовта и...още нещо
Автор: trevistozelena Категория: Забавление   
Прочетен: 44305 Коментари: 99 Гласове:
1

Последна промяна: 05.04.2009 12:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

        Четейки тазседмичния брой на "Лична драма" (няма кво да ми се правиш на изненадан, мисля че вече изясних някъде защо Лична драма е уникално четиво, прощавай за отклонението), вниманието ми се прикова върху следното гневно излияние от страна на читателка, подписала се с многозначителния псевдоним "Разочарованата":
                                 
                        Сексът няма да ви избяга

          Пише ви една жена на 32 години. От известно време редовно следя обявите за запознанство във вестника и вече не мога да се удържа да не се обърна към адамовците, които стоят зад тях.
          Вижте, не може да искате едно и също - само секс и приятно прекарване. В този живот има и други важни неща освен любимия ви орган, който сте издигнали в култ на мъжествеността. Например глава и сърце, в което казват, че съществува душата на човека. Разбира се, едва ли всички я имат. Вие искате жената да ви се поднесе като на тепсия. Но така не може! А ако се случи, след това ти става гадно и противно. Дори не искаш да виждаш повече този човек, който до вчера ти се е струвало, че толкова силно желаеш.
          Спрете се, уважаеми господа! Спрете се и се огледайте около вас. Стига сте мачкали собствената си душа и сте пръскали гадост в чуждата. Потърпете малко. Сексът никъде няма да ви избяга. Но не бива да унищожавате чувството, което може да доведе до него. Нима сте забравили или може би никога не сте чували? Източникът на живота не е сексът, а любовта! Именно от нея се е родил той. Не е ли време да я преоткрием? Няколко пъти и аз съм пускала обяви, но сега дори не ми се иска да посоча координати за връзка. Кой знае, може и да го направя, когато ми мине разочарованието от мъжката половина на света.

        След това невероятно душевно излияние, изпълнено с искрен гняв и непримиримост към "мъжката половина на света", почувствах за свой дълг да отговоря на скъпата ми госпожица "Разочарованата". 

         Здравей, мила Разочарована,
         С искрен интерес прочетох и препрочетох писмото ти и трябва да ти кажа, че те почувствах много близка. Може би ще бъде силно казано да заявя, че сме сродни души, но позволи ми поне да те уверя, че в мое лице ти откри верен съратник в борбата, която си подела срещу низките първични страсти на силния пол.
         Едва ли ще те изненадам, но от момента на съзряването си и аз, подобно на теб, се натъквам постоянно на тези демонски пороци в иначе възвишената мъжка душа. Уж ме канят на кафе, а искат секс; уж търсели разбиране, а то -пак секс; уж ми предлагат приятелство и подкрепа в живота, а накрая все до един гол секс опират нещата. Секс, секс, секс...писна ми! Как не се намери един, дето да ме покани на кафе, което наистина да се окаже просто кафе, задушевен разговор и евентуално някое и друго късметче. Ама не! Гадните им мъжки страсти винаги надделяват и още преди да е дошла сметката, гледам - пак плеснали на масата "любимия си орган". Образно казано...хм...
         И не е така само с адамовците от любимият ни вестник. И с преподавателите от университета е същото, и с работниците от съседния строеж, и с колегите, и с барманите, и с чатърите...за блогърите пък да не говорим... Направо майката са си е**ли тези мъже (като нищо и последното да не се окаже образно казано...)!
           Говориш му за душевност - то те гледа влажно и се пипа по оная работа. Казваш му, че в света има и такива възвишени неща като чувства, привързаност, споделяне, нужда от споделяне, пък то ти вика "Дай да споделим заедно по една свирка поне". Не знам какво е станало със света, ама много се е опорочил и май по-зле ще става оттук нататък.
          Мила Разочарована, неловко ми е да поправям блестящия ти патос, но ще си позволя само едно уточнение. Леко си се изсилила с откритието "Източникът на живота не е сексът, а любовта". Специално проверих в наръчника-семейна реликва в дома ми "Мъжът и жената интимно" и там пишеше, че тъкмо сексът бил източник на живота, но все си мисля, че и тази апокрифна книга ще да е писана от мъж...
          Колкото до "сърцето, в което казват, че съществува душата на човек" - въпросът е леко спорен. Зависи кои философи си чела, но от написаното ми се струва, че клониш към някой краен материалист или поне си фен на Св Аврелий Августин. Чест и почитания за което. Свят и праведен мъж е бил този Августин, де да беше жив, тъкмо него бих пожелала за спътник в живота. Даже бих го изпраскала, ей така от възхищение и преклонение, един вид промоция, разбираш ли. Ама на, няма вече такива хора и това си е...  Сърцето вече за нищо го нямат, подлите му гадове, издигнали в култ кривият си грозен орган, източник на низост и омерзение. Езичници долни!
           Скъпа Разочарована, не знам дали въобще има някаква надежда за нас, жените, които сме приели за свят дълг да си останем недое**ни, не за друго, а от чиста проба идеализъм, но искрено се надявам да успеем да устоим на този развратен мъжки свят. За да им покажем на мръсните разгонени копелете, че и на една гола мастурбация може да се живее, стига да има искрена и чиста любов между хората. Още веднъж искам да ти благодаря за споделените мисли и блестящия изказ на писмото ти. И...нека силата бъде с нас, сестрице моя!
         
                                                                                   



Тагове:   sex,


Гласувай:
1



1. slavuncho - Не пия, не пуша, отглеждам нощни пеперуди!
28.05.2008 08:43
Боже опази!
А хората са казали за Разочарованата: гладна кокошка - просо сънува...
цитирай
2. radkahair - Съгласна съм напълно
28.05.2008 08:49
Вече отдавна спрях да приемам покани за кафе - установих, че ако приема поканата, господинът си мисли че вече съм приела и да си легна с него и се държи така, сякаш вече съм негова собственост, дори го виждам как се перчи пред познатите си и им оставя впечатление че съм му любовница...Крайно гадно и неприятно усещане. Много мразя, излизайки в семейна компания, да слушам как всички мъже в присъствието на нас, съпругите им, да коментират циците на всяка една преминаваща жена - нищо друго, само циците. Съжалявам, обаче аз и всички останали жени на планетата не сме само цици, създадени само за да бозаят мъжете от тях до преклонна възраст...Някои мъже пък си имат цели стратегии - 1. Свалка с демонстрация на богата душевност, 2. Секс, 3. Деликатно отпращане на жената когато не им е нужна, 4. Още по-деликатно вписване на същата в телефонното си указателче, пълно с още доста подобни на нея, чакащи да ги повика когато негова светлост няма с кого да излезе и скучае.
Така някои адамовци си правят нелегален харем, в който всяка ханъма си мисли че е единствена и чака прекрасния да и се обади и мечтае за него, а той рядко се обажда, защото работи, ходи в командировки, трябва да посещава често болната си баба...и още много важни ангажименти му пречат да бъде постоянно с нея.
Спрях да влизам и в чатове.
Първи негови думи в чата:
- Здр
- На колко години си
- Може ли pic
Тук се опитвам да проведа разговор с думите "с какво се занимаваш в свободното време"
на което той ми отговаря нещо си там и пак ме моли да му изпратя снимка.
Ако евентуално ме попита с какво се занимавам и какви са интересите ми, само след първите ми думи усещам как моите интереси хич не го интересуват, а отново ме моли за снимка. Аз му изпращам снимка, след което той ме моли за скайп, ако му дам и скайпа, първото за което ме пита е кога ще се видим по на едно кафенце...
Значи, за да се улесни комуникацията, най-добре да не се отплесвам в глупости, като как се казвам и какво работя и какво ми е хобито, а веднага да му изпратя снимка и да му кажа кога и къде ще ми е удобно да ме изчука....Да, ама не, предпочитам да му кажа кога и къде да иде да се гръмне.
цитирай
3. krotalka - За втори път го чета.
28.05.2008 08:52
Лош късмет ли е имала или е много претенциозна...?
Като гледам постингите на мъжете в блога, повечето също мечтаят за тая любов с главно "Л".
цитирай
4. julllinkata - хахаа
28.05.2008 10:05
Никак не е лесно,бахти:)
цитирай
5. анонимен - ///
28.05.2008 10:11
Все още звучиш менторски,иначе си на прав път,но има какво да се желае.Дерзай;
цитирай
6. анонимен - ko6mar
28.05.2008 10:45
abe hora ne6to ste v gre6ka,6to e nujno da se razo4arovate,seksat e izkustvo,PROSTO SI HVANETE EDIN S KOITO DA GO PRAVITE I S KOITO DA VI DOSTAVQ UDOVOLSTVIE...A RAZO4QAROVANATA SIGURNO NIKOI NE Q ISKA I TQ NEGODUVA
цитирай
7. trevistozelena - slavuncho
28.05.2008 11:04
нощни пеперуди, а?:-РРРРР
абе защо всички така сериозно и разпалено са се юрнали да коментират и да бранят позиции в тежката междуполова война?:) никой ли не забеляза, че постингът е в графа "забавление"!!!!
цитирай
8. idleman - :D
28.05.2008 11:04
*LOL*, *ROFL* и всички подобни
*Thumbs Up*
цитирай
9. trevistozelena - radkahair
28.05.2008 11:09
ех...ами...виж, аз просто иронизирам нещата, странно как не е станало ясно... лично аз нямам нищо против да бъда желана, нито пък против разните там следствия от това:) май който не ме познава, той не е надушил иронията в постинга... ама нищо, де. благодаря ти за гледната точка
цитирай
10. trevistozelena - krotalka
28.05.2008 11:11
ми май е лош късмет, не я знам. ама има и доза глупост, според мен...писмото й е разобличаващо в тази насока:) пък и като да е търсила запознанство по вестникарски обяви...абе тъжна работа:)
цитирай
11. trevistozelena - jullinkata
28.05.2008 11:12
хахах не е, не е:)
цитирай
12. trevistozelena - itsasin69
28.05.2008 11:12
тийни?
цитирай
13. trevistozelena - анонимен 6
28.05.2008 11:13
много добро прозрение. иначе айде и за теб да отблежа, че постингът е в графа "забавление"...каквото и да значи това:)))
цитирай
14. trevistozelena - idleman
28.05.2008 11:16
ами мерси, ама май не е добро... виж из коментарите процента на схваналите иронията и не схваналите... иначе и мен си ме разсмива. моето писмо все пак е по-доброто (скромно):)
цитирай
15. eleni - аххаххахахахаххахахаххахааххахахахах
28.05.2008 11:24
Лотхееееееееееен, завидях грозно и отровнозелено за блестящия и стилистично издържан твой отговор:)))
Само за Езичниците, споменати в тоз контекст, си пропуснала да вмъкнеш дребното, но елегантно уточнение, че в нашите смутни времена много рядко се срещат умело владеещи техниката Езичници, които да имат и съответната отдаденост;) Не, не и не. Обикновено са долни използвачи, които само искат свирки (и на това му казват духовност), а в замяна не дават ни-щи-чко. Възмутително е, права е жената.

Също така горещо бих препоръчала на дамата да се пресели в Америка, където ще открие огромно количество свои братя и сестри по мироглед. Така поне твърдят в Списание Gentleman, което моя милост чете редовно и с удоволствие (защо мъжките списания ги правят по-добре от женските?). Там имаше статия за баловете на невинността, които се организират на много места в САЩ. На тях мили девойки в бели рокли и с дървени кръстове на шиите тържествено се кълнат пред просълзените си и развълнувани родители, че мъж няма да ги докосне преди първата им брачна нощ. Признайте, подходът за борба с разврата, ранната бременност и венерическите болести е въз-хи-ти-те-лен. И такива средновековни средства като контрацептиви, презервативи и други глупости са тотално отречени. Да живее сексът в първата брачна нощ!

Лотхен, в светлината на гореказаното, направо не знам какво да правя с еротичната фотосесия? Да вземем да я изгорим ритуално и да се покая, м?
цитирай
16. koker - =)
28.05.2008 11:26
Хахахахаахахах, е може ли така да се гавриш с наранената женица! Дет' се казва "Тъкмо се научи да не се е*бе, и умрЕ"... Не е хубаво така! Душата (оная, дето живее в сърцето) става ранима, когато нивата на хормоните се объркат от мастурбиране. Не я скършвай! :))))
цитирай
17. anlov - Без въобще да съм голям хубавец,
28.05.2008 11:39
на мен пък няколко пъти ми се случи жени да искат да ме изнасилят, без въобще да ме питат искам ли го аз това или леко ми се повдига от него.

Не им се дадох, защото имам една жена и едвам смогвам на нея да й нося радост, пък камо ли да ставам секс-играчка в палави дамски ръце:)

Така че и аз мога да си изплача мъката в едно писмо и да ги подредя малко женичките...
цитирай
18. trevistozelena - eleni-лотхен
28.05.2008 11:41
сестро моя,
интересно ми е по колко ли вървят чартърите за Америка напоследък... права си - прекрасни нрави, велики космически мозъци (вероятно женски) в тази страна! де да бях американско девойче, ама на, в тая мръсна България всички си ходим обезчестени...един свестен джентълмен не ни е останал, тук като че ли за джентълменщина се приема да си размяташ пишката и да дадеш път на дамата да мине пред теб (това не ми се получи, ама, надявам се стана ясно, че визирам кучешката...която между другото не ми е чак пък толкова любима - много силно ми идва усещането, пък и ми е трудно да мърдам в тази поза).
много си права за мъжките списания - и аз отдавна съм забелязала, че се получават винаги по-добре. мисля че трябва да направим първото свястно дамско списание, където да пишем за свирки, полезни съвети как да не делим сметката с джентълмена и да каним за гост по някой езичник с доказани умения.
сестро, според мен фотосесията ти я голям грях. хубавото е, че си осъзнала навреме мерзостта в собствените си намерения и си готова да се покаеш... аз си мисля, че тъкмо такива греховни и необмислени действия провокират неовладяната мъжка низост и мерзавщина. крайно време е да поемем и нашата, макар и пренебрежимо малка отговорност за това
цитирай
19. trevistozelena - koker
28.05.2008 13:11
ами...толкова близка я почувствах като мислене и като убеждения, че си викам "абе дай да я избъзикам тази симпатяга":)))
цитирай
20. trevistozelena - anlov
28.05.2008 13:14
аааа....някой май послъгва...м?:-Р да те изнасилят - ок; жената,детето - пак ок...ама чак пък да ти се повдигало от женските стремления... не се хванах, да знаеш:-Р
цитирай
21. анонимен - trevistozelena
28.05.2008 13:33
грийни?
цитирай
22. stone - уф, вие пък за америка сте тръгнали
28.05.2008 14:05
тези девственици не ги гледайте, те са част от куриозно лудите, каквито има в изобилие. обикновената маса жени са по-големи курви от тукашните, с тази разлика, че се домогват до статус, не директно до пари.

пък тези жени (като личнодрамаджийката - не като ивайла), от които мъжете не искат друго, освен секс, явно няма и какво друго да предложат. аз също познавам доста такива, и сигурно много жени могат да ме обвинят, че се държа като обикновен стереорипен мъж-прасе... но с такива дами, като ги гледам какво представляват, нямам желание дори да разговарям. разбира се, ако са разумно негрозни, бих ги изчукал набързо, ако това няма да ми струва много усилия - но за взаимност, споделяне и т.н. да си търсят друг мераклия - някой на тяхното ниво.

има пък и такива жени (с главно Ж), които вдъхновяват човек не да говори дъра-бъра-два-чадъра по скайп, ами и да води (и печели) войни. така че всеки да се вгледа малко и в себе си.
цитирай
23. eleni - проблемът,
28.05.2008 14:12
Лотхен, е... че ако ние направим женско списание ще го направим толкова добро, че ще го четат само мъже;))

цитирай
24. trevistozelena - itsasin69
28.05.2008 15:00
абсолютно!
цитирай
25. trevistozelena - stone
28.05.2008 15:05
а, ето го експерта! абе много сериозен и задълбочен коментар за един шашав постинг, ти пък!:)
но си прав, де, безсмислено е да се обобщава при такова изобилие от женски разновидности. има и за чукане има и за вдъхновение, лично за мен най-печелившо е средното положение, в смисъл - вдъхновяващи жени, дето стават и за чукане:) ама то и при мъжете така:)
поздравки!!!
цитирай
26. trevistozelena - лотхен
28.05.2008 15:08
а,няма! ще им слагаме по една фотосесия с гол мъж, за да се отвратят и ще им викаме чупка чупка:) щото в края на краищата трябва да се направи нещо и за жениците, иначе гледай как са се отчаяли и какви ги пишат в Лична драма... скръбно е някак
цитирай
27. анонимен - trevistozelena
28.05.2008 15:32
ду ю лайк ми? много ли?
цитирай
28. an200 - Поздрави за написаното !)
28.05.2008 16:37
Прочетох го с удоволствие и продължавам да се усмихвам.))
Ако знаем какво искаме ние,жените...))
цитирай
29. trevistozelena - itsasin69
28.05.2008 17:24
само платонично, прощавай, но ме е страх да се забърквам с малолетни. било подсъдимо, казват. пък е и скучно:)
цитирай
30. trevistozelena - an200
28.05.2008 17:24
мерси:) усмивки!!
цитирай
31. totenlicht - :))))))))))))))))
28.05.2008 17:26
trevistozelena, радвам се, че все още има хора, споделящи безкрайният ми ентусиазъм от това прекестно произведение на съвременното писателско изкуство, наречено "Лична драма".
удоволствие беше да те прочете човек :)
цитирай
32. trevistozelena - totenlicht
28.05.2008 17:29
хахахах намерихме се, брат ми! от вестник лична драма по-голям няма...освен евентуално списанието, ама него не съм си го купувала досега...
да ти споделя - тайната ми мечта е да работя в редакцията на тази велика медия, но сигурно още не съм дорасла емоционално за такова призвание...
цитирай
33. totenlicht - брат не все още, за сега сестра:)...
28.05.2008 17:45
брат не все още, за сега сестра:)
аз да ти кажа пробвах веднъж (честна пионерска!), ама не ме харесаха нещо. може би щото физиономията ми през цялото време беше една такава.. ухилена..
иначе пробвала ли си с "Хай Клуб"? и там пишат невероятни психолози и фини тълкуватели на тийнейджърската, пък и човешката, душа..
цитирай
34. анонимен - има има
28.05.2008 18:12
има има по голяма от лична драма предаването на Гала.......Треви... айде да изпием по-едно кафе...ако може без райбер....но ....само кафе да се разберем прдварително.......а иначе има една хубава приказка....то не може това в онова и душата в рая...или си на земята или си в рая само недей по-средата.това за разочарованата ....майтап бе..да не се вържеш ..аз много уважавам творчеството ти....
цитирай
35. анонимен - trevi4ke
28.05.2008 18:36
trqa da ti kaja 4e az daje i platoni4eski,abe vaob6te ne te haresvam,zatova te molq da me ostavi6 na mira!
цитирай
36. benoa - Ако искам
28.05.2008 18:39
са си поговоря, защо трябва да е с жена :)
Равносилно е както когато искам секс да се обърна към мъж :)
Сериозно няма да коментирам, нали постингът е в графа "забавление"...каквото и да значи това:)))
цитирай
37. trevistozelena - totenlicht
28.05.2008 19:13
ех...хай клуб засега ми е непозната територия...но и във вестник шоу си струва да се пробва човек, според скромното ми мнение:)
цитирай
38. trevistozelena - анонимен 34
28.05.2008 19:17
а, да, при гала е тежката артилерия...така си е. ама нея не мога да я гледам - прекалено много чувства, драматизъм и емоции ме заливат и накрая все стискам геройски очи, за да удържа позициите и да не ревна... сериозно предизвикателство е...
кафе без райбер? че струва ли си изобщо такова нещо?!
цитирай
39. trevistozelena - itsasin69
28.05.2008 19:19
ах, стигнахме и до развръзкатаааа! щом и платон отхвърлихме, то друго не остана. айде чупка в банята да мастурбираш ядно:)
цитирай
40. trevistozelena - benoa
28.05.2008 19:21
е що...какво им е на мъжете??? зависи от предпочитанията все пак
цитирай
41. totenlicht - trevistozelena
28.05.2008 19:35
този вестник е вече за ептен професионалисти:)
а вие с itsasin69 тепърва почвате античната политическа философия, що така набързо го изгони човека.. :)
цитирай
42. анонимен - trevi4ke,
28.05.2008 19:42
prava si,az o6te odeve ti kazah 4e ne te haresvam i predpo4itam da mastu.... v banqta,no molq te zatvori vratata da ne te vijdam:)
цитирай
43. анонимен - eee ква стана тя....
28.05.2008 21:03
ееее тя стана като във вица за Иванчо дето молил Марийка да слезе от дървото..--слез ма няма да те таковам,--- е ,че за какво да слизам тогава му казала тя,така и ти с райбер не може без райбер пак не може ,,,женска му работа....
цитирай
44. kdraganof - Не съм съгласен че всички мъже са ...
28.05.2008 22:19
Не съм съгласен че всички мъже са разгонени зверове,това определение е от мен.Аз мисля първо да бъда приятел на жената как само звучи,не гледам непременно изгодата от това да правим секс.Жените могат на много да ме научат,но има и друга страна на нещата и тя е че има жени който ако им заговориш за приятелство,романтика и тн.рискуваш да те помислят за обратен което не го разбирам.
цитирай
45. luben - сладко
28.05.2008 22:47
и готинко... направо ме изкефи, макар и да очаквах края (подобен). Апропо, наистина св. Августин прави гадостите в християнството за секса (преди това няма такива заклеймявания), но ... особено забавното е, че той си е живял доста развратен живот до 30-те си години и ... чак късно става въздържател ... та това да си се има на ум... Виж - св. Тома Аквински е друга работа...

Кво се забих в историко-религиозни куриози и аз.... както пише един от любимите ми автори - както любовта, така и сексът са прекрасни, стига един от двамата да не е облечен в скафандър... :)))
цитирай
46. trevistozelena - totenlicht
29.05.2008 00:11
все пак в-к Врачка рулз, като се замисля:)
цитирай
47. trevistozelena - kdraganof
29.05.2008 00:18
е, да,де, ама постингът си е бъзик. нали виждаш - забавление, ала бала. иначе аз пък нямам нищичко против секса, в това число и сексуално настроените индивиди
цитирай
48. trevistozelena - luben
29.05.2008 00:25
с добрия стар Аврелий сме на ти още от кандидатстудентския ми изпит:) макар че не съм му фен. кому е нужна поредната тъжна религия... май точно заради това съм убеден атеист:)
следващия път бих цитирала теб или ако предпочиташ любимия ти автор, заради това със скафандрите. всъщност кой е авторът? хареса ми:)
цитирай
49. gothic - Забавно, забавно. И любопитно. И ...
29.05.2008 00:32
Забавно, забавно. И любопитно. И поучително...Само не знам защо, когато преди време аз НАИСТИНА потърсих само диалог и съпричастие (защото имах нужда) извън семейството си защо налетях на нежни персони, които в профилите в сайта си бяха изляли тонове сълзи в стила на разочарованата, а след някое и друго кафе се оказваше, че единственото, което ги гони е якото дръглястене (да ме прощавате за израза). Нещо явно или аз не съм разбрал както трябва, или на е.....о вече са започнали да му викат "съпричастност", "духовна близост", "приятелство" и пр. Явно разбиранията ми са безнадеждно остарели :))) А на "разочарованата" бих предложил да разгърне организаторския си талант и да спретне една партийка от себеподобни. Току виж на следващите парламентарни мушнали в парламента пет-десет депутатки :) Тука ще цитирам един класически виц:

Наташа пита поручик Ржевски:
- Поручик, а вие някога обичали ли сте?
- Ами... ебал съм.
- Уф, поручик, аз говоря за човешка любов...
- И с хора съм го правил.
- Ах не, говоря за чистата любов.
- И това е било, особено в банята.
- Вижте, все пак имам пред вид онази висока любов...
- И на задна прашка на камбанарията съм го правил.
- Поручик, говоря за любовта за цял живот.
- Ааа не, благодаря. Само сифилис ми трябва...

Та твоята "разочарована" май е точно Наташа:)))
цитирай
50. trevistozelena - gothic
29.05.2008 00:38
готино! велик виц:))))
иначе - и аз май поизоставам със съвременните понятия. последно бях наясно, че на любенето никът му е "близост, съпричастност" и каквото там си изредил, а ето, че то за едно просто ебане ставало реч. ама нищо де, така или иначе съм си геронтофилка, не се оплаквам:)
цитирай
51. gothic - Това с геронтофилията нещо не го ...
29.05.2008 00:41
Това с геронтофилията нещо не го доразбрах, ама нали ти казвам, вече застарявам и вдявам една идея по-трудно, та ще ме прощаваш ;)
цитирай
52. trevistozelena - gothic
29.05.2008 00:44
момент да ти погледна инфото....
ай!:))))))) 41 и radiohead:) ех....да не ме бяха обвинили преди има-няма две седмици в някакви бардашки номера с блогърите наоколо, щеше да видиш ти... ама сега не смея да се свалям много явно:(
цитирай
53. self - от Разочарованият
29.05.2008 01:10
чакай и аз да се изплесна с един коментар, че е як постинга :)
първо: за някой китайски философи душата се намирала в корема. лошо. не съм обядвал още и това веднага ме слага в категория душевно беден. мисля като напиша коментара си да предприема мерки. второто го забравих. трето гледам, че жените им писнало от гореспоменатото отножение. брех значи сега и за такива като мен може да им излезе късмета да пият кафета с жени, пък аз не се барам по оная работа и не ми е влажен погледа и съм добра компания. лошото е, че не пия кафе и това обезсмисля всичо. гледай къв живот. в крайна сметка има си мъже и мъже, и жени и жени. надявам се дамата от горните редове на постинга да намери от ония по-хубавите мъже, пък аз като си оближа всички сърдечни рани да взема и аз да намеря нещичко... :))) Поздрави сърдечни!
цитирай
54. eleni - Лохен,
29.05.2008 08:32
вдъхнових се препрочитайки цялата история, а най-голямо вдъхновение отново ме връхлетя щом достигнах до омерзения ти възглас "Езичници долни!".

Дадох си сметка, че, двете с теб, като познали отблизо и издълбоко погнусата от многобройни и нечестиви мъжки поплъзновения, имаме дълг към обществото. Или поне към омерзената му и отчаяна женска половина.

В тоз смисъл ти лредлагам да направим съвместен проект - "Сравнителен анализ между долните и горните езичници и тяхното разпространение на територията на столична голяма община".

Проектът ще включва подробно описание на техниките, използвани и от двата вида, както и интерактивна карта на столицата с отбелязани точките, в които се срещат проверени екземпляри от въпросните две мерзки и гнусни разновидности. Така нашите сестри по съдба ще знаят къде да проявяват повече осторожност и бдителност!
цитирай
55. gothic - 41 и Radiohed? Че кое му е чудното? ...
29.05.2008 08:46
41 и Radiohed? Че кое му е чудното? Чат-пат си обличам и тишърт на Nine Inch Nails. В плейърчето си имам още U2, Depeche Mode, Massive Attack, Faith no More. Тука няма възраст. Познавам пич на 62, болен фен на Placebo. Но май се отплеснах от темата. Хубав ден!
цитирай
56. anlov - trevi, е що така не ми вЕрваш ти?
29.05.2008 10:17
Ами моя милост... малко като Августин - първо - трака-трака-трака, да надръгли си мерака, да блаженства с к...а всяка - после - оппааааа, се наака, сифилис душевен го напляка, срам "спинозен" го довърши, копелдака, на умряло той изплака, скри в кобура си патлака, фана влака рики-рака, и пуф-паф-пуф-паф тю-тююю, сака той не сака, се изнесе от бардака... хммм... но с една бая вкусна кака (за него, обаче, де; а за вси панаирджии и заклети сеирджии - кикимора някаква от курвуляка).

Ами двамата си станахме набожно семейство, без майтап.
Бъзика си е бъзик, но сериозна работа е това, да знаеш:)
Ако кръшках на жена си, просто щях да съм поредният религиозен смотлю и лицемер наоколо, пък аз хич, ама хич не го ща.

Поздрави:)))))))

А, между другото: itsasin69, като не те кефи домакинята, кво прайш тук тогава?! Що постоянно излизаш от банята, за да я навестяваш? Крейзи е така, а и ще хванеш мазоли на ръцете си.

цитирай
57. totenlicht - trevistozelena, Врачка е в прек...
29.05.2008 10:18
trevistozelena, Врачка е в прекалено модернистичен стил за мен:)

но с нетърпение ще чакам твоят и на eleni проект "Сравнителен анализ между долните и горните езичници и тяхното разпространение на територията на столична голяма община".
ако приложите и картово описание, ще бъде безценен наръчник:)
цитирай
58. nikitabg - ей...Грийни...
29.05.2008 10:49
давай друг пост,че много задълбахте темата нещо...секса е отвратителен когато говорим за него и прекрасен когато го практикуваме особенно ако е с подходящия човек..това с геронтофилията,ми хареса...и кой е дръзнал да те обвинява.... имаш ли горна граница ...щото аз гоня стотака.....и ...все още ..Ветрове.....ми е любимата песен...
цитирай
59. trevistozelena - self
29.05.2008 12:42
ааа и коментарът ти е яко як:)
ами...гледай къв живот наистина... добре де, що не пробваш поне безкофеиново кафе - все е нещо. щото може, примерно, да не се пипаш по оная работа, да не жонглираш с топките си (това е ново допълнение, чудно ми се получи!), да не зяпаш с влажен поглед и да пиеш чай, обаче в този случай става някак аристократично такова, следователно и леко съмнително... не знам.
а ти как така посред нощ ми пишеш, че точно си пропуснал да обядваш? да не би да си в Америка? ако да - как въобще смееш да се жалваш, при цялото изобилие от непорочни бялороклести девойки, за които лотхен спомена по-горе????!
цитирай
60. eleni - аххахаххахахахахах
29.05.2008 12:46
ми, да ти кажа, в оназ точка от Америка, в която се намира self понастоящем... няма много от белороклестите девойки... да не кажа, че девойки в първоначалния смисъл на думата изобщо няма, а и по роклите много не си падат. Нещо с пера и пайетки звучи като ежедневно облекло там, дето е той:)))
цитирай
61. trevistozelena - лотхен
29.05.2008 12:52
хехех само София ли? бооооже...че аз, както съм я подкарала мога да разширя проекта до карта на България!!! и подозирам, че с малко съвместни усилия бихме спретнали и световна карта - даже ще си го направим на класически глобус, набоден със знаменца и топлийки (топлийка за долен езичник, знаменце за горен) :)
все пак - най-неотложната информация - в Младост 3 - долен езичник, свиркаджия, езичества извънредно рядко и за сметка на това кратко. бодни една топлийка на квартала
цитирай
62. trevistozelena - gothic
29.05.2008 12:53
не е чудно, ами направо си е хубаво, но...млъкни сърце!:)
цитирай
63. trevistozelena - anlov
29.05.2008 12:56
ей, чудни рими! и това става за постинг, имай го предвид:)
като си рекъл Августин - Августин да е... аз на Камю се радвам повече, ама карай да върви:)
цитирай
64. trevistozelena - totenlicht
29.05.2008 13:02
ама и ти бива да удариш едно рамо по проекта. колкото повече - толкова повече...:) не бива така наготово да се чака, а пък ние с елени с пот на чело да добиваме информация - София си е голяма все пак...
цитирай
65. trevistozelena - nikitabg
29.05.2008 13:05
а, на мен си ми харесва и като го обсъждам даже:)
горна граница...ами...хайде да не казвам голяма дума..
цитирай
66. trevistozelena - ketbaloo
29.05.2008 13:06
мерси, поздрави:)
цитирай
67. trevistozelena - лотхен
29.05.2008 13:10
за self - и смее да ми се оплаква! о! ей това са мъжете, Лотхен. цопнал сред пера и пайети и не знае какво иска....
цитирай
68. eleni - ами като нищо
29.05.2008 13:57
ще спретнем едно глобусче:)) Току виж ни дали и пари от някой пан-европейски транс-балкански и през-океански фонд:))))
цитирай
69. totenlicht - trevistozelena, фкт, факт. . го...
29.05.2008 14:20
trevistozelena, фкт, факт.. голяма си е, много матриал има да се изръшка, та да се отсее от плявата.
ще подам аз едно рамо. и ръчичка и каквото трябва. още повече че става въпрос за езичници.
цитирай
70. gothic - Знае ли човек? :)))
29.05.2008 14:44
Знае ли човек? :)))
цитирай
71. luben - А ...
29.05.2008 15:27
авторът е Уди Алън... Сега съм се сдобил с ново томче и не бързам да го прочета, защото ... както хапвам сладките или много вкусните неща - обичам бавно да ми доставят...дълго време удоволствие.

Колкото до атеизмът и религията - мисля, че е по-сложен въпрос. Августин и Тома, както и останалите са доста ясни, защото са осветлени и не са останали скрити-покрити всичките им дейности и мисли... Но да не изместваме темата...вече толкова неща знаем, а ... достигнахме ли високо ниво?

И ... забравям да те попитам (щото не ми се четат 70 мнения) - никой ли тук не те покани на едно кафе? Само заради хубавия разказ? Никви секс намеци и подобни ... :))) А? Този разказ си заслужава и 2 кафета :)))
цитирай
72. trevistozelena - luben
29.05.2008 19:00
ми покани ме...само един и то анонимен:(
цитирай
73. luminous - Хм,
29.05.2008 19:22
когато бях малка чух една семейна позната да казва: "Аман! От тез светици, ние курвите не можем да се вредим да се нае*** ...!"
Сега вдявам каква била работата :-)))))))))
цитирай
74. trevistozelena - luminous
29.05.2008 19:26
това ми хареса:)))) сигурно ще го цитирам тук и там, защото дълбоко в душата си съм подла гадна плагиатка:)
цитирай
75. luben - E - каня те
29.05.2008 19:32
и аз, тогава :))) Ама че хора, начи ... от намек на писателка не разбират :))) Щото и на мен ми се иска като пия с някого кафе - да знам, че е само за това (нито служба, нито брак, нито подаръци - да знам, че не следва нищичко такова...).

Чудя се само дали да нося лакмус на поглед "Само за кафе" или ти ще вземеш :)))
цитирай
76. luminous - Охооо,
29.05.2008 19:40
действай смело :-))))
цитирай
77. gothic - Кога ще пием по кафе?
29.05.2008 20:46
Кога ще пием по кафе?
цитирай
78. anlov - А после да не викате: ГОРЧИВО!
29.05.2008 23:41
Айде, пийте го там това кафе с повечко захар:)
цитирай
79. trevistozelena - luben
30.05.2008 00:18
хахах няма да взема - лакмуса го поднасят с кафето, дегизиран като късметче. ти не знаеше ли?!:-Р
цитирай
80. trevistozelena - gothic
30.05.2008 00:19
аааа не знам...не разбирам :-?
:)))
цитирай
81. trevistozelena - anlov
30.05.2008 00:20
правилно ли разбрах, че и ти ме покани???:-Р
цитирай
82. gothic - Тогава да проведем някакви онлайн ...
30.05.2008 11:26
Тогава да проведем някакви онлайн курсове, образователни. Да научиш, да разбереш :))))
цитирай
83. eleni - бардак, Лотхен
30.05.2008 11:38
виртуален бардак стана тя;))))
Записах ни час при шивачката да си шием невинни бели рокли и да ходим да се покайваме преди да е станало непоправимо късно и ти да си пила кафе с половината мъжко население в блог.бг:)))))))))))
Покаяние му е майката...
цитирай
84. luben - альо...
30.05.2008 11:53
моето неанонимно кафе е първото...

без лакусми. Но с късметче.

Две в едно - айде, тревистозелена, че брадчедката ми ще ми врътне някой номер в комбина с шивачката си :))) (може да я поканим за дегустатор на кафето, ако кажеш :))) )
цитирай
85. anlov - Ооооооо, прекалено си харизматична, мила,
30.05.2008 13:59
за да проявя такова безразсъдство и да го направя.

Предпочитам да си стоя на един монитор от теб разстояние, че така е по-безопасно.

(Хайде сега ме презри за моята шушумишковщина:)))
цитирай
86. maev - прекрасен пост!!!...
30.05.2008 14:25
...зашеметяваща ирония!
цитирай
87. fenris - така
30.05.2008 15:00
чета ли аз чета и се чудя да плача ли да се смея ли? Защото ИкзЕстенциалният въпрос за мъжката свинщина ми е толкова близъку нали все пак съм мъж и мисля с онази си работа? Бая мислене му удрям там и се чудя как до сега съм оцелял като мисля с две глави(преобладавщо мислене с долната), явно съм късметлия. Мама му стара сигурно за това са ме газили като валяк като в песента на "Харизма" "Минаваш през мен като...валяк..." Или нещо такова! И многострадалните жени повлияни от мойта свинщина ме мачкаха яко! Е няма го майстора вече! Пък и няма нужда!:) Аде сега мъжете били такива сега тва са сдухани ирониии без смисъл, но пък ми беше интересно да прочета, нещо, което съм го срещал вече неведнъж! Най-лесно е да обвиниш другия пол, огледайте се в огледалото, там е изсточника на проблемите ви мили момичета, е и момчета също, да не ме обвинят в пристрастеност!:)))))))))))
Поздравления за постта!
цитирай
88. eleni - попаднах днес на истински шедьовър
30.05.2008 16:18
съвсем по темата:

http://missby.wordpress.com/2008/05/30/young-bride/

Горещо препоръчвам подробното му прочитане! Рядко съм се забавлявала толкова много!
цитирай
89. totenlicht - ето, есенцията на правилното ор...
30.05.2008 18:19
ето, есенцията на правилното ориентиране и отношение в сексуалните въпроси:)
цитирай
90. trevistozelena - luben
01.06.2008 11:26
ама не разбирам... какво значение има дали ще дойда на кафе в снежнобяла рокля или съвсем без. то си е кафе с лакмусче, не би трябвало роклята да те притеснява:-Р
цитирай
91. trevistozelena - eleni
01.06.2008 11:30
чакам номера на шивачката... бахти работата... наистина не знам как става така, ама все ми/ни се образува бардак наоколо. особено пък когато напиша постинг с най-чисти и невинни намерения, както в случая...:'-(
а пък линка си е мухахахаааа (истеричен смях) :)
цитирай
92. trevistozelena - anlov
01.06.2008 11:31
хехехех
БАУ!
:)
цитирай
93. trevistozelena - fenris
01.06.2008 11:32
поздравления за коментара!!!!:)
цитирай
94. galina1 - Треви, хайда да заменим бърдака с нещо по-оригинално...
03.06.2008 14:06
Мога само да кажа, че написаното от Разочарованата изобщо не звучи толкова чувствено. Ами то като ти предлагат само секс, как няма да го напише. И си мисля, че доста е търсена даже, но сигурно и е писнало от това "великодушие" на постоянно искане. И съм съгласна с един абзац от писмото на Тревистозелена "Как един път няма да пия едно истинско кафе с разговор..." май нещо такова беше. Затова не пия кафе, а фанта. Тя е като гейзер и все предупреждавам да внимават какво ще говорят и ще искат защото пия фанта. }}}
цитирай
95. анонимен - :)
05.06.2008 15:29
Мога ли да ви замола
да мина леко отзад
и да ви го отпраскам - на инат
цитирай
96. starik11 - ami.........
08.06.2008 18:23
ami taka kato gledam na kade sa tragnali site...
Q i az da se probvam da te naviq za edno kafence s mene v ..... spalnqta moje bi.
Pozdravi za gotiniq txt.
цитирай
97. анонимен - bayesh si
11.06.2009 11:13
ako iskash da ti svalqt zvezdi kaji im no bez sex pak nqma da minesh zapoznanstva bili ta nqma li normalni zapoznanstva ili vie si tarsehte nqkoy da vi otpushi q be ako ne ti iskat sex kazvash che sa pederasti iskat kazvash che sa nagli iii kakvo pogledni se v ogledaloto
цитирай
98. trevistozelena - анонимен 97
11.06.2009 13:23
наистина не знам защо ти отговарям. вероятно с идеята да закова 100 коментара под един от любимите си постинги. ти чувал ли си за ирония или тепърва предстои да я откриваш???:)
цитирай
99. анонимен - да помогна
11.06.2009 16:59
за стотака ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevistozelena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3005832
Постинги: 345
Коментари: 4670
Гласове: 16103
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930