Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2017 23:05 - Из НЕОБЯТНОСТТА (или личната възприятост)...
Автор: urpa4a Категория: Лични дневници   
Прочетен: 636 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Води ме нуждата.
Нуждата да си говоря с някой.
Този някой, да е част от мен.
Този мен, да ме води в астрала.
Когато този астрал, ме поведе мен и този до мен, без значение на къде.
Важното е да бъдем, да се слеем в едно и във формата на обърнатата осморка от безкрайноста,за да се вплетем... Душа и същности в едно...
Тогава да изпитаме благодат от всичката енергия, която струи от нас и там някъде в края на прехода помежду ни, да се видим в отрженията на себе си, визирайки се в погледа, на ония срещу себе си...
Химерата гоним ли, нас самите прогоним ли, виждаме въздесъщия в мечитите от насъщния, който всъщност е някъде там и никъде в някъде е той (ако мислим и да се замислим - защо е?)...
Какво е вселената, какво е всеобятността, когато личната обятност, не вдяваме, че е същност с характер и примес от необуздаността в същността ни (какво е?)...
Излитам в имагинерна, хиперболична парабола и сливам се във вселенската хубост, когато не вдявам се, да съм същност от себичната си (според вас!) външност...
ТОЧКА...




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Вселенската хубост е много слад...
12.12.2017 11:45
Вселенската хубост е много сладурско определение, Иво, пожелавам ти цялата Вселенска хубост, ала ще можеш ли да я понесеш ;))
Шегувам се, нека ти се сбъдне мечтата. Когато много силно желаеш нещо, рано или късно го привличаш и сбъдваш....
Поздрави!
цитирай
2. urpa4a - Благодаря ти...
13.12.2017 19:53
vesever написа:
Вселенската хубост е много сладурско определение, Иво, пожелавам ти цялата Вселенска хубост, ала ще можеш ли да я понесеш ;))
Шегувам се, нека ти се сбъдне мечтата. Когато много силно желаеш нещо, рано или късно го привличаш и сбъдваш....
Поздрави!


Тук добре разбираш, сложното, което съм вплел в мислите си, чак сам се обърквам.
Наистина няма да ми понесе и си личи и с малкото, което почвам да вдявам.
Иначе си права, че ако истински искаме нещо и се стремим към него (обикновено не е на разбираемо ниво, а вътрешното ни аз, което иска), тогава и ще го получим - привлечем ;)
цитирай
3. didige - Туй то.Точка.
21.12.2017 17:39
Туй то.Точка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 365214
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930