Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 17:28 - Мъдрости от Божието Слово - Притчите на Соломон!
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5111 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.09.2017 18:03


Мъдрости от Божието Слово - Притчите на Соломон!

image


Господните думи са чисти думи,
 като сребро претопено в пещ от пръст пречистено седем пъти (Псалм 12:6)
Страх от Господа е начало на мъдростта; И познаването на Светия е разум. (Притчи 9:10)

Господ ще изтреби всичките ласкателни устни, език, който говори големи неща.
На ония, които са казвали: Ще надвием с езика си; Устните ни са наши; кой е господар над нас?

Поради насилстването над сиромасите, поради въздишките на нуждаещите се, сега ще стана, казва Господ; Ще туря в безопасност онзи когото презират. (Псалм 12:2-5)
Ти, Господи, ще ги закриляш, Ще пазиш всеки от тях от това поколение до века. (Псалм 12:7)
Господ не ще остави да гладува душата на праведния; Но отхвърля злобното желание на нечестивите. (Притчи 10:3)

Това, от което се страхува нечестивият, ще го постигне; А желанието на праведните ще се изпълни. (Притчи 10:24)

Господ надникна от небесата над човешките чада за да види, има ли някой разумен, който да търси Бога. 
Всички се отбиха от пътя, заедно се развратиха; Няма кой да прави добро, няма ни един.
Без разум ли са всички, които беззаконствуват, Които изпояждат людете ми както ядат хляб, и не призовават Господа? 
Тогава ги нападна голям страх; Защото Бог е в поколението на праведните. (Псалм 14:2-5)

Когато праведните са на власт, людете се радват; Но когато нечестивият началствува, людете въздишат.(Притчи 29:2)
Чрез правосъдие царят утвърждава земята си. А който придирва подаръци я съсипва. (Притчи 29:4)
Съкровища придобити с неправда не ползуват; А правдата избавя от смърт. (Притчи 10:2)

Mолитва за спасение (на глас):
Господи, благодаря Ти за пролятата кръв на кръста за моето изкупление. Аз приемам Твоя Син Исус Христос за мой Спасител. Прости ми всички мои прегрешения. Аз вярвам, че Исус Христос е Божи Син и дойде тук на земята в плът, погина за моите грехове и възкръсна, за да ми даде вечен живот. Благодаря Ти, че ме прие за Твое чадо. Амин!

Молитва за изцеление:
Господи, Ти си казал в Словото, че в Твоите рани ние сме изцелени. Твоето слово е истина. Аз го вярвам и заповядвам с властта която си ми дал, в името на Исус тази болест да напусне. Благодаря Ти Господи за изцелението. Амин!

Благословение!
bojieto-slovo.blogspot.com




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1818989
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031