Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2017 22:01 - Моят живот е Твой! - My Life is Yours! (Better Life Team – Cairo, Egypt)
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3927 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2017 22:01


 Моят живот е Твой! - My Life is Yours! (Better Life Team – Cairo, Egypt)

(Арабска Християнска Песен)
Търсих много, за да намеря нещо, което да ме направи щастлив(а)
Опитвах се да намеря нещо, което да ме удовлетвори
Скитах се в този свят изгубен
Сърцето ми беше празно и жадно.
Чух някой, който извика името ми, и ми каза да се хвана за ръката Му
Аз те познавам, Аз те създадох, Аз усетих болката ти
Аз дойдох за теб, моя възлюбена, Аз умрях за теб на кръста, Аз ти дарих този живот
Дадох ти спасение и всичките ти грехове са простени
И видях ръцете Му протегнати към мен, с нежно докосване Той отвори очите ми,
Освети пътя ми и промени живота ми

Бях толкова далеч....
Как не можах да видя моя Господ досега
Как съм живяла без Него, стоящ до мен?
......
Аз коленичих пред Него, хванах Го за ръката, и извиках силно.
Сега моят живот принадлежи на Тебе Господи!

Да свидетелствуваме за Исус, да кажем ... "Той е пътят"
Той е Царят, Той е моят вечен Бог!
Ела и предайте живота си на Него, Той е твоя Бог,
Той ни даде победа над всеки грях, ела и пей с мен,
Сега моят живот принадлежи на Тебе Господи!

Да свидетелствуваме за Исус, да кажем ... "Той е пътят"
Той е Царят, Той е моят вечен Бог!

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/
 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1829418
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930