Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2016 05:11 - Той (Исус) ме докосна! (Bill & Gloria Gaither - He Touched Me!)
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1503 Коментари: 0 Гласове:
-1



Той (Исус) ме докосна! (Bill & Gloria Gaither - He Touched Me!)

 

Окован от тежко бреме
Недостоен от вина и срам
Тогава ръката на Исус ме докосна
И сега, аз не вече съм същият.

Той ме докосна, о, Той ме докосна
И, о радост, която препълни душата ми
Нещо се е случило и сега аз знам
Той ме докосна и ме изцели.

Откакто аз срещнах блажения Спасител
Откакто Той ме прости и ме изцели
Аз никога няма да престана да Го хваля
Ще викам от радост, докато вляза във вечността.

Той ме докосна, о, Той ме докосна
И, о радост, която препълни душата ми
Нещо се е случило и сега аз знам
Той ме докосна и ме изцели.

 

Shackled by a heavy burden
"Neath a load of guilt and shame
Then the hand of Jesus touched me
And now I am no longer the same.

He touched me, oh He touched me
And oh the joy that floods my soul
Something happened and now I know
He touched me and made me whole.

Since I"ve met the blessed Savior
Since He"s cleansed and made me whole
I will never cease to praise Him
I"ll shout it while eternity rolls.

He touched me, oh He touched me
And oh the joy that floods my soul
Something happened and now I know
He touched me and made me whole.

 

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822149
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031