Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2015 01:55 - Станах безпощаден престъпник, но Исус Христос промени живота ми!
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2393 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 18.11.2015 02:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Станах безпощаден престъпник, но Исус Христос промени живота ми!

image

В началото на писмото си искам накратко да ви разкажа за моята одисея. Бях в шести клас, когато по указание на тогавашния инспектор на ДПС към МВР в град Казанлък ме изпратиха в ТВУ в село Тодлево на 10 километра от Разлог. Не бях добър ученик и след получаване на слаба оценка напусках дома си и отивах на село при баба и дядо, от страх да не ме бият, а това се случваше често. Когато разбрах, че ще ме изпращат в Трудово възпитателно училище, плаках, защото бях чувал какво представлява. Родителите ми не бяха образовани хора и под натиска на инспектора подписаха документите и ме тласнаха в пропастта, без да осъзнаят това.

В училището бях сам сред вълци. Не издържах и с цената на всичко реших да избягам. Дотогава не знаех какво е отнемане на чужда собственост, но гладът не признава нищо. Не можех да прося, защото щях да бъда хванат и върнат обратно. Дяволът влезе в мен и аз станах безпощаден престъпник. Годините минаваха, а аз възмъжавах и обикалях затворите. Превърнах се в развалина и ненужна вещ за това общество.

Тук, в затвора, няколко пъти посетих проповедите на християни. Слушах за живота на Исус Христос и ме побиваха тръпки.
Една вечер, преди да заспя, за първи път назовах името Христос, като Го помолих да ми прости греховете. И стана чудо! По цялото тяло ме полазиха мравки - това не е точната дума, усещах онези тръпки, когато човек вдига температура, но от това ми стана хубаво и приятно. Спах спокойно, а на следващия ден споделих всичко с мой колега, който беше посещавал редовно проповедите. От него разбрах, че съм приел Святия Дух. Така започна вторият прелом в моя живот.
Моля се постоянно и ще следвам Исус до края на дните си. Искам да науча всичко за Него!

ОЗ Пазарджик, Г. Неделчев
Публикувано в списание Братска Любов - Брой май, 2015

Молитва:
Господи, идвам пред Теб сега, защото нямам при кой да отида. Ти Си казал (Исус): Аз съм пътя, истината и живота. Давам си живота на Теб, вземи го и ме промени както Ти искаш да ме виждаш. Прости ми, че досега съм вървял в греха и не съм те познавал. Благодаря Ти за кръвта пролята на кръста за мен. Искам да те познавам повече, като чета Словото Ти. Изпълни ме със Святия си Дух. Благодаря Ти, че ме прие за Твое чадо.  Амин!



Гласувай:
2



1. rozasaronova888 - Слава на Исуса!
18.11.2015 05:27
Той дойде да призове не праведниците, а грешниците на покаяние! Исус е готов и най-вече иска да прости на всички. Той е само на една молитва разстояние.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822594
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031