Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2014 04:09 - Радикално решение за депресия – 2 литра вода + 1/2 чаена лъжичка сол (Тялото жадува за вода - Д-р Батманжелидж)
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4004 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2014 04:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Радикално решение за депресия – 2 литра вода + 1/2 чаена лъжичка сол (Тялото жадува за вода - Д-р Батманжелидж)


image

Изложената във вашата книга (Тялото жадува за вода) проста формула – 2 литра (8 чаши) вода плюс Ѕ чаена лъжичка сол на денонощие ми помогна да преодолея депресията. Главата в книгата посветена на депресията, ми помогна да победя в борбата, в която загубих повече от десет години.

Вярно е, че за да наситя с вода всяка клетка от тялото си, трябваше да използвам формулата 30 мл вода на всеки килограм тегло. Същевременно следя за денонощие да приемам с храната най-малко Ѕ чаена лъжичка сол (2.5-3.0 гр).

Аз съм на 68 години, пенсиониран инженер-химик. Борих се със симптомите на депресията от 1985 до 1995 години. През 1985 г., бях принуден преждевременно да изляза в пенсия, след като бях работил 33,5 г. в една голяма петролна компания.

Онези, които са запознати със схемата за обезводняване на организма в условията на силен стрес, ще разберат какъв беше моя проблем. На всичко отгоре бях повярвал в идеята за безсолна диета. Всичко това накуп доведе до депресията.

Сега зная, че повечето антидепресанти, които взимат пациентите, страдащи от депресия имат диуретични свойства. След като вземах антидепресанти, ми се появи постоянна сухота в устата. После се появи безпокойство, предизвикано от допълнителната потребност на организма от вода. А като се прибавят и таблетките срещу безпокойство, пациентът (т.е. аз) полита в химическата пропаст, от която не може да се измъкне и да се върне към нормалния живот. Плюс всичко това в „Настолен справочник на терапевта“ в описанието на страничните ефекти на посочените лекарства се среща една чудна думичка „самоубийство“.

Докато вземах лекарствата срещу депресия и безпокойството, постоянно се налагаше да се боря с периодично възникващо желание за самоубийство. Но не ми стигна смелост да се поддам на тези минутни настроения. Съдено беше да намеря друго радикално решение – водата и солта, просто и ефикасно средство.

Казано накратко, ето повече от година не изпитвам потребност от никакви лекарства. Ежегодната проверка на зрението ми показа, че периферното ми зрение се е подобрило. Убеден съм, че всичко това стана благодарение на оптималната хидратация на очните клетки. Сега мога да чета без очила.

Пожелавам вашите изследвания и методика за лечение да се разпространят колкото се може по-бързо и да получат заслужено признание.
С уважение Кортни Дидъл

Извадки от книгата на д-р Ф. Батманжелидж, Водата – натурално лекарство срещу затлъстяване, рак, диабет и депресия. 
ИК „Здраве и Щастие“

image

Колко вода да пием?

На 1 кг. телесно тегло се падат 30 мл вода. Например при тегло 70 кг. се приема малко повече от 2 литра вода дневно (2.1 л.).
Ако сте пили досега ограничено количество вода, постепенно увеличавайте приема на вода докато стигнете до необходимото количество вода, което се препоръчва.

Вода се пие задължително между 15-30 мин. преди ядене (1-2 чаши) и 2-2.5 часа след ядене (1-2 чаши).
Сутрин след ставане от сън трябва да изпиете 1.5-2 чаши вода, за да компенсирате загубите на вода по време на сън от дишането и изпотяването. За да има максимален ефект се препоръчва режима на пиене на вода да се спазва точно. На два литра вода се прибавя половин чаена лъжичка сол (2.5-3.0 гр.). Използвайте натурална морска или каменна сол без примеси.

image

~ Ето, идат дни, казва Господ Иеова, Когато ще изпратя глад на земята, - Не глад за хляб, нито жажда за вода, Но за слушане думите Господни. ~ (Библия, Амос 8:11)

~ Христос ни изкупи от проклятията на закона, като стана проклет за нас. ~ (Библия, Галатяни 3:13)

Благословение и изцеление!
Пламен Шопов, http://zdraveto-dar-ot-boga.blogspot.com/



Тагове:   депресия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1829005
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930