Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2014 17:11 - Да доведа християните до Христос – Тод Уайт (To Bring Christians to Christ – Todd White)
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4799 Коментари: 2 Гласове:
2



 Да доведа християните до Христос – Тод Уайт (To Bring Christians to Christ – Todd White)

image

Исус проповядваше, когато каза: „Аз съм хлябът“. Хората казват: Това е за Господна вечеря. Но това е повече от Господна вечеря. Готови ли сте да бъдете предизвикани днес? Аз ви обичам с цялото си сърце. Ние трябва да бъдем свободни, не само в неделя, но всеки ден. Понеделник да бъдем свободни, вторник да бъдем свободни... Ние не трябва да позволяваме някой да ни отнеме мира, който Бог ни е дал и Който ни е приел. И няма значение, кой ни отхвърля. Ние никога няма да бъдем отхвърлени, защото Бог е Този, който ни прие.

Исус е тук да ти промени живота и да те направи да бъдеш повече като Него. Защото дните ни са по-леки, когато сме повече като Него. Дните ни са трудни, когато се опитваме да получим нещо, което вече го имаме.

Понякога се ние борим и страдаме, стремим се да постигнем нещо, но не разбираме в сърцето си, че вече чрез Исус го имаме. Понякога живеем в духовна борба и в тази духовна война не съзнаваме, че чрез Исус сме победители. Ние трябва да живеем от небето към земята. Ние не трябва да си позволяваме да живеем от земята към небето. Ние живеем чрез надежда. Ние не живеем към победа, а живеем в победа.

Ние я имаме тази победа. Исус я извоюва! Исус отвори небето и то няма да се затвори никога. Той го отвори чрез правда и ние сме в тази правда чрез Него. Ние трябва да знаем кои сме и да използваме властта, която ни е дадена. Но въпросът е къде сме вторник сутринта, когато нашия шеф се държи не добре с нас. Наранени ли сте? За какво сте наранени? Има разлика да бъдем наранени от хора. Не е правилно да се чувствате наранени от хора. Ние трябва да живеем за другите. Ние не можем да се молим за тях, ако се чувстваме наранени.

Ти нямаш никаква способност да ме нараниш. Аз съм свободен, и това ме прави свободен от теб. Аз съм свободен от себе си, което ме прави свободен от теб. Това е чудесно. Спасението на нашия Господ Исус е истината, която ме прави свободен от себе си. И ако си свободен от себе си, Библията не казва да отречеш дявола, а да вземеш кръста и да Го следваш. Да се отречеш от себе си. Това е проблема. Ние трябва да бъдем свободни от себе си.

Аз никога не позволявам греха срещу мен да произведе грях в мен. Аз съм Божие чадо! Вие сте Божии чада. Никой на земята не може да бъде наречен Отец, освен нашия Отец, който е в небесата. Ние имаме един Отец и нашия Отец е с нас, а не срещу нас. Аз съм Божие чадо и всичко, което има Отец е мое.

Едно нещо е да спасяваме души, а друго е да любим хората. Аз искам хората да отидат на небето, но предпочитам небето да дойде в тях. Ти си новороден, дал си живота на Исус, надяваш се на по-добри дни, където твоите нужди ще бъдат задоволени, но вместо това ти трябва да живееш като Исус и да оставиш Бог да те притежава напълно. Където и да ходиш да бъдеш като Него и хората да видят в теб Неговото присъствие. Неговото присъствие (помазание) ти трябва да носиш.

Много хора се молят за по-добри дни, но Бог никога не се изявява по този начин при тях. Аз чувам християни непрекъснато се оплакват и мърморят. Те са в криза, а не в Христос.

Какъв е мирът, който Христос ни даде? Това е мирът, който ние не можем да проумеем. За да го имате, вие не можете да го разберете, но трябва да предадете себе си на него. Исус казва: „Аз ще ви дам мир, не както света дава. И този мир, който аз ви давам, вие не можете да го разберете.“ Така че, ние не можем да го разберем, затова трябва да ходим в простотата на евангелието (добрите вести).

Аз искам да видя хората ходещи като победители. Ние седим с Христос в небесните места. Нашите мисли са насочени горе, където седи Христос. Ние вървим с надеждата която е горе, не с безнадежността, която е тук на земята. Ние трябва да разберем това. Това е война. Ние участваме в армия, която е страхотна. Няма значение къде се намираме, на работа, в училище или някъде другаде ние участваме в армия, която е победител.

https://www.youtube.com/watch?v=FrMQaacISjk

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/




Гласувай:
2



1. kasnaprolet9999 - Честит празник на българските букви.
24.05.2014 17:18
БЪЛГАРИ ЛИ СА КИРИЛ И МЕТОДИЙ?
Благодарение на това, че дедите ни дават азбука на руснаци, украинци, белоруси, сърби...тези хора запазват своята идентичност – деяние, за което те трябва да са ни вечно благодарни. А ние самите трябва да почитаме вечно паметта на солунските братя, които без страх от изпитания и опасности дадоха най-силното оръжие на дедите ни – собствената писменост. Отговорът е тук:

http://sparotok.blogspot.com/2014/05/blog-post_23.html
цитирай
2. plamenshopov - Отговорът е Исус!
24.05.2014 17:34
Исус: "Аз съм пътят, истината и живота." (Йоан 14:6)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822426
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031