Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2014 22:59 - Какво друго на земята искаш...
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2423 Коментари: 0 Гласове:
4



Какво друго на земята искаш...

Мъж и жена посещават дом за сираци с надежда да осиновят дете. В разговора с дете, на което те се спрели, му казали колко много неща ще могат да му дадат и осигурят, ако живее при тях. За учудване малкото момче им казало, „Ако вие нямате нищо друго да ми предложите освен хубав дом, дрехи, играчки и други неща, които повечето деца имат, защо аз трябва да живея с вас.

„Какво друго на земята ти искаш, освен тези неща?“, го попитала жената.

„Аз само искам някого да ме обича“, отговорило малкото момче.

Това е истината! Даже и малкото момче я знае, че „не само с хляб ще живее човек...“ (Матей 4:4)

Сърцето не може да бъде задоволено с нещата от света. Ние сме създадени „малко по-долу от ангелите“ (Евреи 2:7), и сърцето никога няма да се насити от това, което ни дава света. Нашият копнеж и жажда могат да бъдат задоволени само, когато възстановим (общението) връзката си с Този, Който ни е създал: Бог.

Ние ще намерим покой в нашите сърца само чрез Христовия мир.

image

(Матей 11:28-30)

Книга: Тайната на щастието – Били Греъм (The secret of Happiness – Billy Graham)

Спри да търсиш покой (мир) на сърцето си в света, защото може да го търсиш цял живот и няма да го намериш! Обърни се към Бог! Кажи тази кратка молитва и Божия мир ще проникне във всяка клетка на сърцето ти:

Боже, не искам да си губя времето повече да търся радост, щастие и мир в света. Приемам Твоя Син Исус Христос, като мой Спасител и те моля да простиш моите прегрешения. Идвам при теб с всичкия си товар и бреме, вземи ги и успокой душата ми и ми дай мир в сърцето. Искам Твоето иго и Твоето бреме, което е леко, за да живея живот, както Ти искаш. Благодаря Ти Боже за мира, който ми даде. Амин!

Благословение!
Пламен Шопов, http://kak-da-vqrvame.blogspot.com/




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827589
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930