Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2014 02:27 - Ново създание!
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1876 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 02.02.2014 02:28


 Ново създание!

image

Имали ли сте някога срамни моменти? Аз знам. Имал съм. Всъщност може да се каже, че цялото ми детство и голяма част от съзнателния ми живот е бил един дълъг низ от различни неприятни моменти. Аз все още съм преследван от спомена, когато върна във времето на моето падане по време на ски спускане пред лифта, което помете десетина човека. Сякаш никога не мога да го забравя.

Лошата новина е, че не е само неприятните моменти не можем да забравим, но и нашите грешки . Много от нас са направили неща в живота си за които сега съжаляват. Ние сме действали егоистично или насилствено и други хора са били наранени поради тази причина.

Дяволът обича да използва нашите минали грешки срещу нас, те са едни от любимите му оръжия. Той винаги ще чака, докато ние сме уязвими, а след това ще се опита да втрие в лицето ни мръсното ни пране.

В тези моменти, че аз винаги се обръщам към 2 Коринтяни 5:17-19 и си напомням за истината в Христос.

image

"А всичко е от Бога, Който ни примири със Себе Си чрез Исус Христос, и даде на нас да служим за примирение; тоест, че Бог в Христос примиряваше света със Себе Си, като не вменяваше (счете) на хората прегрешенията им, и че повери на нас посланието на примирението.”

Когато изберем да следваме Христос, нашите грешки (прегрешения) незабавно се очистват. Всичките грешки, които сме направили и всички глупави неща, които сме извършили, неприятни или досадни, вече по никакъв начин не са въпрос пред Бога . Ние все още може да се наложи да изпитаме последствията от нашите действия, но ние трябва да знаем, че в Божиите очи ние сме нови творения (създания). Така че не позволявайте на Сатана да ви обвинява за минали грешки, вие сте деца (чада) на Бог и Той никога няма да ви вижда, като нещо по-малко.

http://www.crosswalk.com/devotionals/crosswalk-devo/new-creations-crosswalk-the-devotional-jan-11-2012.html

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/ 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1829111
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930