Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2013 17:09 - Вяра в Божията любов - Джон Бивиър
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2887 Коментари: 0 Гласове:
0



Вяра в Божията любов - Джон Бивиър

image

Ако не носим Господа в себе си, нашата любов към другите ще бъде егоистична. Ние няма да сме склонни да я дадем, ако не очакваме някаква взаимност, но любовта агапе обича, независимо от това какъв отговор ще получи. Такава любов ни дари Исус, когато бе на кръста. Исус говори за християните, чиято агапе любов е охладняла.

Някога се опитвах на всяка цена да докажа любовта си към определени хора. Но като че ли всеки път, когато протягах приятелска ръка, те я отблъскваха с критика и рязко отношение. Това продължи няколко месеца. В един момент всичко това ми омръзна. Започнах да се оплаквам на Бог. „Омръзна ми всичко това. Господи, сега аз имам нужда да ми говориш за Твоята любов. Всеки път, когато показвам Твоята любов към този човек, в лицето ми се изсипва само гняв от негова страна.”

Господ започна да ми говори:

Джон, трябва да се научиш да вярваш по-силно в Божията любов!

„Какво искаш да кажеш?”, попитах аз.

Той (Бог) обясни:

„Който сее за плътта си, от плътта си ще пожъне тление, а който сее за Духа, от Духа ще пожъне вечен живот. Да не ни дотяга да вършим добро, защото, ако се не уморяваме, своевременно ще пожънем” (Галатяни 6:8-9).

Ти трябва да осъзнаеш, че когато сееш Божията любов, ще и да пожънеш от Божията любов. Трябва да вярваме още по-силно в този духовен закон – дори и когато не жънем от нивата, на която сме сели, или когато реколтата се е забавила прекалено дълго.

Бог каза още: „В най-трудния Ми час Моите най-добри другари Ме изоставиха. Юда Ме предаде. Петър се отрече от Мен, а останалите побягнаха, за да спасят живота си. Само Йоан Ме следваше отдалеч. А цели три години се бях грижил за тях, като ги храних и поучавах. И все пак, докато умирах за греховете на света, Аз простих на всички. Простих и на другарите, които Ме изоставиха, и на последния римски войник, който Ме разпъна. Те не Ме бяха молели за това, но Аз дадох прошката от Себе Си. Аз вярвах в любовта на Отец. Аз знаех, че понеже бях посял любов, щях да пожъна любов от многобройните синове и дъщери на Царството. Те щяха да Ме обичат поради Моята жертва на любов.

Обичайте неприятелите си и молете се за тия, които ви гонят, за да бъдете чада на вашия Отец, Който е на небесата, защото Той прави слънцето Си да изгрява на злите и на добрите и дава дъжд на праведните и на неправедните. Защото, ако обичате само ония, които обичат вас, каква награда ви се пада? Не правят ли това и бирниците? И ако поздравявате само братята си, какво особено правите? Не правят ли това и езичниците?” (Матей 5:44-47).
 

Големите очаквания

Осъзнах, че любовта, която показвах, бе нещо, което бе посято в Духа, и в крайна сметка щях да пожъна тези семена на любов. Не знаех кога ще стане това, но вярвах, че жътвата щеше да дойде. Вече не смятах за пропиляна любовта, на която не ми беше отвърнато. Напротив, това ме караше да обичам този човек още повече! Ако повече християни бяха осъзнали това, те нямаше да се предадат и да таят в себе си чувството на оскърбителност.

Обикновено не в тази любов ходим всички. Ние живеем с онази егоистична любов, която бързо се разочарова, когато нашите очаквания не са се оправдали. Ако имам определени очаквания от даден човек, той лесно може да ме разочарова. И това ще стане до степента, до която той не отговори на моите очаквания. Но ако във взаимоотношенията си с хората аз не очаквам нищо определено, всяко нещо, което съм получил от тях, ще бъде като благословение, а не като нещо, което ми се дължи. Ние създаваме предпоставка да бъдем оскърбени, когато изискваме определено отношение от тези, с които имаме някакви взаимоотношения. Колкото по-големи са нашите очаквания, толкова по-голяма е вероятността да бъдем оскърбени.

 

Примамката на сатана - Джон Бивиър

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822474
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031