Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2012 03:03 - От кого ще се боя (Бог на ангелски армии) - Крис Томлин
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3158 Коментари: 0 Гласове:
1



 От кого ще се боя (Бог на ангелски армии) - Крис Томлин
Chris Tomlin - Whom Shall I Fear (God Of Angel Armies) (Night of Joy 2012)

През ноември тази песен се роди в мен по един специален начин и аз направих всичко възможно да я запиша. Аз я нарекох: „От кого ще се боя“

В 4 Царе, глава 6 се описва една история с Божия човек Елисей. Целият град, където е Елисей със слугата си е обграден от голяма войска и всички са изплашени до смърт. Когато слугата му се събужда сутринта, отива до стените на града и вижда войска с коне и колесници обградила града.

И слугата казва на Елисей: Ах, господарю мой! Какво ще правим? А той му отговаря: Не бой се, защото онези, които са със нас, са повече от тези, които са със тях. И Елисей се помоли, казвайки: Моля Ти се, Господи, отвори му очите за да види. И Господ отвори очите на слугата, та видя, и ето, хълмът бе пълен с огнени коне и колесници (ангелска армия), които ги заобикаляха. (от 4 Царе 6:15-17)

И аз мисля, че тази вечер, същото това е истина за нас. Понякога ние виждаме само това, което не е наред, но Бог може да ни отвори очите да видим цялата ангелска армия около нас. Той (Бог) е пред нас и зад нас, държи ни здраво.

Тази вечер, ние сме тук не сме само да пеем песни заедно, но да хвалим живия Бог!

От кого ще се боя (Бог на ангелски армии) - Крис Томлин
Ти ме чуваш, когато Те призовавам, Ти си моя утринна песен
Въпреки, че тъмнината изпълва нощта, Тя не може да скрие светлината
От кого ще се боя?
Ти разби врага под краката ми, Ти си мой меч и щит
Въпреки, че не всичко е наред, От кого ще се боя?

Припев:
Знам кой върви пред мен, Знам кой стои зад мен
Бог на ангелските армии е винаги е на моята страна
Онзи, който царува вечно, Той е мой приятел
Бог на ангелските армии е винаги е на моята странa
Моята сила е в Твоето име, Ти само можеш да спасяваш
Ти ще ме избавиш, Твоя е победата

Припев:
Знам кой върви пред мен, Знам кой стои зад мен
Бог на ангелските армии е винаги е на моята страна
Онзи, който царува вечно, Той е мой приятел
Бог на ангелските армии е винаги е на моята страна
От кого ще се боя? От кого ще се боя?

И нищо, скроено против мен не ще устои
Ти държиш целия свят в ръцете си, Аз имам обещанията Ти
Ти си верен! Ти си верен! Ти си верен!

Припев:
Знам кой върви пред мен, Знам кой стои зад мен
Бог на ангелските армии е винаги е на моята страна
Онзи, който царува вечно, Той е мой приятел
Бог на ангелските армии, е винаги е на моята страна

Припев:
Знам кой върви пред мен, Знам кой стои зад мен
Бог на ангелските армии е винаги е на моята страна
Онзи, който царува вечно, Той е мой приятел
Бог на ангелските армии е винаги е на моята страна!
Бог на ангелските армии е винаги е на моята страна!

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/






Тагове:   Бог,   крис томлин,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1828989
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930