Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 21:14 - Това са думи за вас от Словото на Бог
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2327 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.10.2011 02:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Това са думи за вас от Словото на Бог

image

Много често се случва при консултиране на някой с душевни проблеми или на някой, който има брачни, финансови или някакъв друг вид проблеми, трябва да кажа честно като човек: "Аз нямам отговор на вашия проблем. Не мога да ви кажа точно какво да направите, но едно нещо мога да ви кажа, Бог чува и отговаря на молитва."

Това е, което Псалмистът казва, "Tи, Който слушаш молитва, при Тебе ще дохожда всяка твар (всички хора)." В крайна сметка всеки има нужда от Бог. Всеки трябва да знае, че Бог чува и отговаря на молитва. Ето какво ще доведе, в крайна сметка, цялото човечество към Бога - Фактът, че Бог чува и отговаря на молитва. Но има една специална молитва, на която Той се радва да отговори повече отколкото на всички други и това е молитвата за прощение на греховете ни. Когато ние сме съгрешили пред Бога и човеците, това не трябва да ни доведе до безнадежност и отчаяние, но ние трябва да се обърнем към Бог и да извикаме към Него за прошка (притчата за блудния син в Лука 15:11, Тате, съгреших против небето и пред тебе; не съм вече достоен да се наричам, твой син.) и тогава ще можем да кажем, както Псалмистът казва, " Беззакония ми надвиха, но престъпленията ни, - Ти ще ги очистиш."

Не позволявайте на страх, вина или отчаяние да ви отдалечава от молитва. Не се поддавайте на хитростите на дявола да ви затвори устата, което много често се случва когато съгрешим и да не можем да промълвим и дума към Бога. Ето какво казва апостол Йоан: Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда... защото имаме Ходатай при Отца, Исуса Христа праведния. (Йоан 1:9, 2:1)

Не забравяйте, че в дълбините на вашата агония Бог чува и Той отговоря на молитвата. И така застанете пред Бога и се помолете: Боже съгреших пред Теб, прости ми. Вземи товара на сърцето ми, който ми тежи и ме обгърни отново с Твоята радост и Христовия мир. В името на Исус, Амин!

По тема от Дерек Принс - Here is a word for you from the Word

Благословение!

Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/ 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827379
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930