Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2011 17:18 - Слушане на Божия глас!
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2502 Коментари: 0 Гласове:
1



 Слушане на Божия глас

image

Нашите съдби, за добро или лошо, се определят от гласа, който избираме да слушаме. Слушането на гласа на Господа и покорството на това, което Той казва ще донесе благословения. Пренебрегването на гласа на Господа ще донесе много проклетии. Не е възможно да се покоряваме на Господа без преди това да сме чули гласа Му, тъй като Неговият глас ни казва това, което Той иска. Много хора, които казват, че са християни, всъщност са нечувствителни към гласа на Бога. Ние можем да продължим нашите религиозни дейности и задължения, но те са като навик и са формални – модели на религиозно поведение, които ние сме развили и които са лишени от непрекъснатото усещане за Божия глас.

През всички диспенсации Бог изисква от Своите хора да слушат гласа Му. В Еремия 7-ма глава Бог обяснява какво точно изисква от Израел, когато го изкупва от Египет. Първото нещо, което Той има пред вид не е спазване на Закона за принасяне на жертви, а слушане на Неговия глас. Неговият глас беше този, който трябваше да ги води да спазват Закона и да принасят необходимите жертви. Само външното спазване на Закона не беше от полза, ако те не правеха това като резултат от чуването на Божия глас. Ключовото изискване на Бога е да слушаме гласа Му.
„Защото не говорих на бащите ви, нито им дадох заповеди за всеизгаряния и жертви в деня, когато ги изведох из Египетската земя. Но това им заповядах
като рекох: Слушайте гласа Ми и Аз ще ви бъда Бог, и вие ще Ми бъдете люде! И ходете по всичките пътища, които ви заповядам, за да благоденствувате. (Еремия 7:22,23)

Простото изискване е: „Слушайте гласа Ми и Аз ще бъда ваш Бог.“ Това обобщава всичко по възможно най-простия начин. 


Отклик на вяра: Благодаря Ти, Господи, за кръвта на Исус и за работата на Твоя Свят Дух. Аз заявявам, че слушам гласа на Господа и се покорявам на това, което Той казва. Заявявам Неговата истина за мен: „Слушай гласа Ми и Аз ще бъда Твой Бог. “Моето тяло е храм на Святия Дух, изкупен, очистен чрез кръвта на Исус. Амин. 

Дерек Принс

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1828347
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930