Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 05:50 - Какъв благословен Господ!
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2879 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2010 18:14


Какъв благословен Господ!

Светлина за всеки ден

image

Какъв благословен Господ! Той всеки ден ни носи товара и също Той ни даде спасението. (Псалм 68:19)

Едуард Далберг (Edward Dahlberg), писател и общественик споделя: „ На 19 г. аз бях чужд на себе си, на 40 г. си зададох въпроса: Кой съм аз?, на 50 г. установих: Аз никога няма да разбера.”
В това объркване и незнание живеят повечето от хората. Според социологът Джим Калууд, повече от 90 % от хората реално не знаят кои са всъщност. Защо са създадени на този свят.
Библията казва, че човек има вечен дух. Когато Бог създаде човека за първи път, Той му вдъхна живот.
И Господ Бог създаде човека от пръст из земята, и вдъхна в ноздрите му жизнено дихание; и човекът стана жива душа. (Битие 2:7)
Нашата душа е духовната същност, сърцевината, вечната и реална личност, която няма да има почивка докато не се обърне към Исус Христос, Нашия Спасител, чрез който имаме достъп до Нашия Създател Бог (Отец).
Защото чрез Него (Исус) и едните и другите имаме своя достъп при Отца в един Дух. (Ефесяни 2:18)
И който ходатайства за нас:
Затова и може съвършено да спасява тия, които дохождат при Бога чрез Него (Исус), понеже всякога живее да ходатайства за тях. (Евреи 7:25)

По тема от Били Греъм (Day By Day Devotion)
http://www.billygraham.org/dailydevotion.asp

Молитва: Небесни Татко (Отче) не искам да живея в незнание и неизвестност, затова се обръщам към Теб и приемам Твоя Син Исус Христос за мой Спасител. Аз разбирам, че имам достъп до Теб само чрез Твоя Син, който проля кръвта си на кръста за моите грехове.
Ти не си ме създал случайно.
Ти знаеш всичко за мен. Издирваш ходенето ми и лягането ми, И знаеш всичките ми пътища. (Псалм 139:3)
И имаш цел в моя живот. Ти си казал да дадем товара си на Теб и да вземем Твоя, защото
Твоето бреме е леко и Ти ще ни успокоиш. (Матея 11:28-29)
Защото Моето иго е благо, и Моето бреме е леко. (Матея 11:30)

Благодаря Ти Отче! Амин.

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/
http://biblia.duh-i-istina.net/



Тагове:   Бог,   Били Греъм,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1828026
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930