Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2010 04:15 - Тhe Heart of Worship (Сърцето на поклонението) - Matt Redman (Мат Редман)
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1803 Коментари: 0 Гласове:
2



Тhe Heart of Worship (Сърцето на поклонението) - Matt Redman (Мат Редман)

Ние всички си изваждаме поуки от нещата, които са ни се случили. Това е добре. Животът ни е един урок и трябва да си правим изводи. Много често си мислим за минали неща, за грешките си и понякога непрекъснато се обвиняваме. Миналото си е минало, не можем да го върнем назад. Словото казва, да забравим задното и да гледаме напред. (Филипяни. 3:13) Ако мислим много за миналото, то ще ни натежи като камък. Трябва с всички сили да си наложим да гледаме напред. Дяволът е крадец и той се мъчи да ни накара да се самообвиняваме за грешките си непрестанно.
Всичко, което сме направили в този живот добро или лошо, няма значение какво е то, ние съжаляваме за това, но в крайна сметка това ние е довело до Исус. Да му се поклоним, да Му прошепнем тихичко, прости ни за всичко, и да Му кажем сега сме твои завинаги. Живели сме живот далеч от Него, без надежда, но сега сме завинаги при Него. Не е ли това чудесно? Да се върнеш при някой който те е чакал толкова дълго...

Слушайте тази песен, когато душата ви е отежнена и застанете на колене пред Бог и му кажете:
„Прости ми Господи!” и Божият мир, който никой ум не може да схване, ще пази сърцата ви и мислите ви в Христа Исуса. (Филипяни 4:7)

Когато музиката затихне и всичко е пусто
Аз просто идвам, копнеещ да Ти донеса нещо

Което да благослови сърцето Ти
Аз искам да Ти донеса повече от песен
Защото песента не е това, което искаш
Ти си ме изследвал отвътре, знаеш пътищата ми

Ти знаеш моето сърце

Цар на безкрая, никой не може да Те обхване
Никой не може да каже, колко много заслужаваш

Въпреки че съм слаб и безпомощен
Всичко, което имам е Твое, всеки мой дъх е Твой


Аз се връщам в сърцето на поклонението

И всичко това е за Теб, всичко е за Теб Исусе,
Аз съжалявам Господи за нещата, които направих (съгреших)
като всичко беше за Теб, Това всичко беше за Теб, Исусе!
Това всичко беше за Теб, Исусе!


Благословение!
http://bojieto-slovo.blogspot.com/





Тагове:   matt redman,   мат редман,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827915
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930