Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 18:33 - Бил съм неграмотен!
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7040 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 14.02.2010 04:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Бил съм неграмотен!

image

Бил съм неграмотен ми разправя жена ми двадесет години. Мен не ми пука, нали познавам Бог. Бог има план за всеки. Исус обичаше да разправя разни истории на учениците си, и аз нали съм вярващ и аз обичам. И така, представете си, че имате едно дълго писмо в пощата и все нямате време да отидете да си го вземете. Ама това писмо е като любовно за вас. Тук е връзката: http://plamenshopov.blog.bg/drugi/2009/12/23/liubovno-pismo-ot-bog.460225. И не само това пише, но и много лични работи. Аз МЕИ-то съм завършил, ама съм бил неграмотен, но поне не съм глупав. Пак е нещо. Отидох и си го взех. И обичам да го чета и чакам и се моля. И работата стана, Бог ме призова. Почнах да пиша, правя грешки, но се уча, нали. Но освен това ви казах, че искам и да уча. Доктор ще ставам, натуропат. Искам да помагам на хората. Ще ги лекувам. По точно няма да ги лекувам, но ще ги пазя да не се разболеят. Защото станахме много наивни. Рекламират ни нещо, било евтино и тичаме да купуваме. Не става така, първо здравето. Органично ли е отгледано, къде е расло, каква е почвата, торта от къде е? Да не е от магарето на Петър, дето си гледал канабис и като го хванали казал, че магарето му много обичало канабис. Това не е шега, четох го, истина е и сега ще проверяват дали магарето наистина обича канабис. Малко се отклоних. Казах ще уча, но за доктор натуропат. Не искам да ставам от другите доктори. Омръзна ми да ме лекуват по симптоми.

Сега ще ви проповядвам малко. Бог ни е създал и ни е дал тяло с дух и душа. Това тяло Бог иска да го пазим, защото е храм на Святият Дух. Справката е тук: 1 Коринтяни 6:19 Или не знаете, че вашето тяло е храм на Светия Дух, който е във вас, когото имате от Бога?. Разбрахте за какво става въпрос. Не искам да ми режат, разни работи от тялото. Нито жлъчка, нито бъбрек, нищо не давам, нали тялото е храм. Трябваше да пострадам малко, за да се науча. Пак ви припомням какво казва пророк Осия 4:6 Людете Ми загинаха от нямане знание. Така е, като нямаме знание, погива ме си. Попадаме в ръцете на някой и няма да разправям повече. Нищо лошо не искам да кажа за моите колеги, нали ще ставам доктор. Има и много добри. Отрязаха ми две парчета кожа, едното на лицето, другото над коляното. Като прибрах в къщи и се видях на огледалото, приличах на сериен убиец, с кърваво лице. Жена ми се разплака, не очаквах толкова да ме съжали. Както и да е, пооправих се. Нали знайте, Бог така ни е направил, че да се учим от опит, иначе не чуваме и не виждаме. Сега ще ви дам и справката за това. Еремия 17:23 Те, обаче, не послушаха, нито приклониха ухото си, но закоравиха врата си, за да не чуват и да не приемат наставление. Видяхте ли какво става, който не приема наставление и не чува, режат му по нещо от тук и от там. Макар, че пострадах на лицето пак се разхубавих, нали ми виждате снимката. На Бог работа е. Благодаря му. Другото, което да знайте е, че Бог ни направил със съвършен организъм. Всеки заболял орган може да се възстанови. Старите клетки умират, но се създават нови. Страхотен дизайн, нали? Така, че не стряскайте като ви каже доктора, абе братко или сестро (съчувства ни, мисли си, че няма да ни види вече) имаш още 2-3 месеца, поживей си. Да, ама не е така. Доктора ще ми казва колко ще живея, кой е той. Който ме е създал, той ще ми каже, колко ще живея. Ще ви дам справка Псалм 139: И в твоята книга бяха записани всичките ми определени дни, докато още не съществуваше ни един от тях. Да не би да е ходил на небето и да е чел Господната книга за дните ми. Малко се ядосах и щях да изтърва някоя и друга дума, но нали съм мирянин и освен това християнин. Вие знаете, че ние християните не говорим такива думи. Святият Дух се наскърбява. И ви съветвам, като ви дойде нещо такова, преглътнете и ще ви мине. Даже и не си го мислете, защото Бог знае и мислите ни. Имайте мир. Нали не се сърдите, че ви съветвам, искам всички да сме добри. Само да не се уплашите, като ви кажат такова нещо. Застанете веднага пред Бога в молитва. Ще ви дам справка как да почнете, Псалм 55:6 Но аз към Бога ще извикам; И Господ ще ме избави. image17 Вечер и заран и на пладне ще се оплаквам и ще стена. И Той ще чуе гласа ми. Видяхте ли? И ще ви кажа нещо друго, ако сте съгрешили, кажете му, Господи прости ми. Да не вземете да хукнете при някой поп (не ме разбирайте неправилно, нямам нищо против тези попове, дето си пасат стадото) да се изповядвате. Само вие и Бог. Това лична връзка с Шефа. Никой няма да знаe, каквото имате на сърце, говорете му.

Сега малко ще ви насърча и с една история. Няма да крия вече, казвам ви живея в Канада и по точно в Отава. Имам три деца, Бог да ги благослови. Чухте ли какво казах, Бог да ги благослови. Така и вие благославяйте децата си. И то няколко пъти на ден. Да не им казвате, ти си тъп, некадърник или от теб нищо няма да стане. Никога не правете това. Думите имат сила. Справка: Притчи 18:21 Смърт и живот има в силата на езика. Децата гледам да ги изуча по бързо, че и аз да почна да уча, не искам да ми казват, че съм неграмотен. Но вие виждате, че наистина малко съм се пооправил, за всичко ви давам справка. Не си ги измислям. И така, имаме една позната лекарка по професия, сега пенсионерка. Аз много се разбирам с нея. И тя се лекува алтернативно, не е глупава. Виждате, че се събирам с хора, които не са глупави. Казах и да се прочисти с вода и сол. Имам статия за това в блога, всичко е описано много подробно, защото искам да сте здрави, а пък и аз да нямам много работа. Тук при нас има един леден канал, много дълъг. Казват, че бил най дългия в света. Обичат да се хвалят канадците. Реклама само. Да не би на Северния полюс да няма по дълги. Както и да е ходя там и карам кънки. Нали съм безработен, гледам да си запълвам времето. Много се отклоних.

И тази лекарка, като се прочисти с водата и солта, изчезна и главоболието, кръвното и падна. Сега е нов човек. Работим сега по захранването с добри бактерии. Нали знаете, солта изчиства всичко от червата, като метла. Сещате се става въпрос за киселото зеле. Борих се няколко месеца с Кандида бактерии. Пазих диета, никакво сладко, никаква захар, един месец не ядох плодове. Диетата е на блога ми, не на този, на другия. Всичко е описано. Пооправих се. Но пак имах някои проблеми с газове в червата. Нали ви казах, направих си кисело зеле по бързата процедура и само за един ден всичко изчезна. Значи номера е да захраниш с добри бактерии. От моите изследвания разбрах, че има две течения за лекуване на Кандида. Едното е стриктна диета за един месец и повече и след това захранване с добри бактерии. А другото е агресивно захранване с добри бактерии. Така правят японците. Измислили най доброто лекарство в момента за Кандида, това е, ThreeLac. Какво представлява, добри бактерии облечени в кристална обвивка, така да се предпазят от атаки на бацили, а същото време те да могат да ги атакуват. Японска работа. По богатите мога да си го купят. А ние ще бием японците и с какво мислете? С киселото зеле. Страхотно, нали? Бог е помислил и за бедните. Бог е любов. Справка ви давам: 1 Йоаново 4:8 защото Бог е любов. Ние сме бедни, ама не сме глупави и знаем по добре да се лекуваме от богатите.

Рецепта за бързо приготвяне на кисело зеле:
Нарежете една зелка на ситно, намачкайте зелето, така че да си пусне малко от сока, като го смесите със солта. Морска сол, 30 гр (1 с.л. е около 15 гр) на 1 кг се препоръчват. Пробвайте на вкус. Залейте с преварена вода (изчакайте да изстине водата и тогава), така че да се покрие и може и повече за да имате чорбица. Прибавете 1 чаша саламура от сирене и може и 2 лъжици кисело мляко. Бактериите за същите. Сложете съда на топло. Разбърквайте от време на време. След 3 дни е почти готово и можете да ядете. А след 5 дни е чудесно! Ако искате да го съхраните за по дълго време, трябва да го държите на студено.

А сега ще си довърша приказката за тази моя позната, лекарката. Разказа ми следната история, да ви припомня, вече нея не я боли глава, няма кръвно след прочистването с вода и сол. Радостна жената и аз се радвам, че и помогнах, нали съм християнин, трябва да си помагаме. Това го пише в Библията. Ако не вярвате намерете го. Като е здрав човек има и настроение да разказва истории. И така, като млада лекарка работела някъде в провинцията с добър лекар-гинеколог (има и добри лекари, уважавам ги). Ходили по селата на прегледи. Попаднали на една бабка и тя се оказала с голяма киста. Докторът и казал, че е болна, а на близките и казал да я гледат добре, че още 2-3 месеца и остават. Попадаме пак на същия случай. Ама бабката не била глупава. След 2-3 години пак отишли в това село и бабката, като изскочила срещу него му казала, ти ми даваше 2-3 месеца, ама аз още съм жива. Яла бабката редовно кисело зеле и пила зелева чорба и се оправила. Не ги обичам тези работи, да кажат на някого, ти имаш още 2-3 месеца. Спирам, не искам да казвам нещо повече.

Това е общо взето. Виждате колко съм добър към вас, защото съм християнин и трябва да ви помагам да сте здрави. Неграмотен съм, ама не съм глупав. Имам мъдрост и ще ви кажа защо, защото чета Библията. Мъдростта е от Бога, четете я и вие и вярвайте всичко. При Бог се идва с вяра и Той възнаграждава тези, които го търсят. И справка ще ви дам. Евреи 11:6 А без вяра не е възможно да се угоди Богу, защото който дохожда при Бога трябва да вярва, че има Бог, и че Той възнаграждава тия, които го търсят.

Не се тревожете много, много за разни работи и не забравяйте да се молите, казах ви как. Не съм толкоз неграмотен, нали? И искам да уча за доктор...
И казвайте, както ви научих: Бог да благослови България! Амин.

http://biblia.duh-i-istina.net/
http://www.bibliata.com/
http://kak-da-vqrvame.blogspot.com/
http://bojieto-slovo.blogspot.com/


 




Гласувай:
5



1. panazea - Привет, Пламене!
04.02.2010 18:52
Приятно ми е да чета!
Поздрав!
цитирай
2. plamenshopov - Ей, здравей!
04.02.2010 18:54
Бог да те благослови изобилно! Амин.
цитирай
3. panazea - Ето линкове
04.02.2010 20:14
Азбука
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/06/03/poeziiata-na-kiril-filosof.343777
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/06/04/azbuchna-molitva.344139
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/06/15/jitie-i-deianiia-na-blajeniia-nash-uchitel-konstantin-filoso.349293
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/08/19/bylgarskata-azbuka.382484
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/08/19/bylgarskata-azbuka-ch-2.382495
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/09/01/po-kakvi-uchebnici-sa-uchili-istoriia-nashite-dedi.389471
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/09/01/grigorii-bogoslov-razbivane-na-lyjite.389479
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/06/04/glagolicata.344300
Български календар
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/08/12/bylgarskiiat-kalendar.378683
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/08/12/bylgarskiiat-kalendar.378687
Именник на българските канове
http://panazea.blog.bg/nauka/2009/08/13/imennikyt-na-bylgarskite-vladeteli.379363
цитирай
4. tili - ххахаха ;-)))))))))
04.02.2010 20:17
Разсмя ме, християнино! Прав си, а хуморът ти е блестящ!
цитирай
5. panazea - ето други
04.02.2010 20:18
http://sparotok.blog.bg/politika/2010/01/28/proizhodyt-na-glagolicata-i.481662
http://sparotok.blog.bg/politika/2010/01/28/proizhodyt-na-glagolicata-ii.481727
http://sparotok.blog.bg/politika/2010/02/01/proizhodyt-na-tradicionnata-bylgarska-nosiia.484480
цитирай
6. panazea - ако искаш шрифт за да си пишеш със глаголица
04.02.2010 20:20
ще ти го изпратя по пощата
e mail
antoaneta_nesh@abv.bg
цитирай
7. blagovestie - Благодаря!
08.02.2010 23:01
Бог да благослови теб и домът ти! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1826822
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930