Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2010 18:35 - Какви сме ние християните?
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1980 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2010 04:19


Какви сме ние християните?

image

Бил съм неграмотен, жена ми разправя, но аз си чета Библията и си вярвам и Бог ми дава мъдрост. Сега темата е: Какви сме ние християните протестанти? Вече се издадох. Знаете ме какъв съм. Разправят разни неверни слухове за нас, били сме секта, анатемосват ни, взема ли сме им овцете. Овцете да не са глупави, хубава сол си ближат и то нерафинирана нейодирана каменна сол. Много ясно, ще отидат там, където има паша. Не е ли така? Ние поне четем Библията и знаем какво пише там. Истината е, че и от нас не всички я четат достатъчно и развиват разни доктрини. Ядосаха ме на един християнски форум, но аз знам как да им отговоря, защото знаете, че чета Библията и за всичко ви давам справка. Сега ще ви дам един сайт, където да си четете справките, ако искате: http://biblia.duh-i-istina.net/. Искам да ви кажа, че тези работи, които ги разправят за нас не са верни. Прочетете малко за Протестантството в България или за Историята на евангелските църкви в България и ще разберете истината. Има една книга „Вестители на истината”. Ще прочетете за първите мисионери от Америка и Англия, които идват в България. Ще прочетете за д-р Алберт Лонг, за Макгахън и неговите дописки и как Европа научава за този малък поробен християнски народ. За една чудесна жена Леди Странгфорд, за Елена Стоун. За преводачите на Библията, д-р Ел. Ригс, д-р Ал. Лонг и Христодул Сечанов и П. Р. Славейков и за налагане на източния български диалект. За първата жена мисионерка в България, А. Монфорд, дошла през 1871 г и е държала за реформиране на нашата православна църква. (и досега си е същата за жалост). Тя открива през 1876 г в Пловдив първото частно девическо училище. За Елизабет Кларк, която през 1900 г открива първата детска градина у нас и училище за подготовка на учителки за тия градини. За Маргарита Хаскел и Мери Хаскел, майка и дъщеря. Мери Хаскел през Балканската война е била милосърдна сестра и когато нашите войски напускат Одрин и всички българи избягват след тях, тя остава там при тежкоболните и ранени български войници. Истинска самарянка. И още много. Все хубави работи, не знам защо не ни харесват. Ще ви кажа, аз знам. Защото казваме истината и само истината. Четем Библията, знаем какво пише там и говорим. Не им харесва истината, искат да живеят с лъжата. Затова приказват разни работи за нас, ама мен не ми пука. Знам, че Бог ме обича и иска да говоря каквото пише в Словото Му. Искам да ви кажа не обичам да критикувам и не обичам да се подигравам и да се присмивам на никой, защото така пише в Словото. Само малко се шегувам. Една сестра ми писа, обърках се, нали съм свикнал на сестри и братя. Не зная дали ми е сестра, но ми пише, много приятен хумор. Благодаря и. И така на въпроса не трябва да се подиграваме и присмиваме. Давам справка: Псалм 1:1 Блажен оня човек, Който не ходи по съвета на нечестивите, И в пътя на грешните не стои, И в събранието на присмивателите не седи; Разбрахте сега, как може да сме благословени и блажени. Ние много обичаме да се подиграваме и присмиваме на другите. Даже има и такова едно шоу, не си спомням как се казва, на късия ли беше, не знам. Няма благословение в това. Ако обичаме да се подиграваме и присмиваме ще дойде време, когато и нас ще го направят. Така че, пазете се, не ги гледайте тези програми. Може да ви развеселяват, да са смешни, но са едни глупости, които нямат поучителна стойност. Четете Притчите, ако искате да станете мъдри като Соломон.

Бях почнал да ви говоря за самаряните. От къде идва думата, ще ви кажа, от думата Самария, защото в Библията се описва една притча, която Исус казва. Ще ви дам справка, Лука 10:33. Отивате на сайта, който ви казах и четете.

Искам да ви разкажа ние какви сме, да не си мислите, че сме много святи. Така че като минете покрай някоя евангелска църква влезте, може да ви посрещнат добре, като самаряни. Не си мислете, че влизате в някое светилище. И ние грешим, но понякога се покайваме и молим за прошка от Шефа. Казвам ви така, защото някои не се и покайват и си я карат така. Но ще ви кажа, като застанете пред Бога, гледайте да имате разкаяно сърце и Бог ще ви приеме. Ще ви отговори на молитвата. Справка: Псалми 51:1 Жертви на Бога са дух съкрушен; Сърце съкрушено и разкаяно, Боже, Ти няма да презреш.Той не е като нашите политици. Управляват, ама се интересуват повече за собствения интерес. При Бог няма такива работи, Той се интересува как сме, какви проблеми имаме, болни ли сме, имаме ли нужда от изцеление и т.н. Грижа за човека, има ни като Негови деца (чада). Ще ви дам справка, Псалми 103:13 Както баща жали чадата си, Така Господ жали ония, които Му се боят. Видяхте ли какво казва, ще ни пожали, не е като политиците, които жалят само себе си. Затова обичам да хваля Бог и пея песни за Него. Не съм чул някой да е пял песен за някой политик. Пеехме за партията едно време и бяха едни глупости. Спирам. И така, ако влезете в евангелска църква, не се стряскайте и не се питайте тези какво правят. Ние хвалим Бога, така му благодарим за милостта Му към нас. Той е Бог ревнив и на никой не си дава славата, камо ли на някой политик. Все пак хареса ми нашия министър-председател, като каза в Ерусалим," Бог да благослови България". Амин. Казвайте и вие повече това, че Бог наистина да погледне благосклонно към нас.

Ще продължа за самаряните. И ние искаме да бъдем такива, но понякога се издънваме и ние. Ще ви разкажа една история и свършвам. Ние нали знаете, обичаме да се събираме заедно, да си споделяме, да си проповядваме, да се молим за нужди и други. Всяка година се събираме на една планина. Няма да давам подробности да не объркам нещо. Около хиляда души се събираме, повечето младежи и аз сред тях и някои други като мен. И моите деца обичат там да ходят. Имаме си палатки, лавка, правим си спортни турнири, всичко много добре и разбира се хвалим Господа и проповядваме как да станем по добри (искам да кажа, като Исус, който беше много добър към нас, даже умря заради нас на кръста за нашите грехове) И така имаме вечерна проповед. Когато има проповед затварят лавката, не я затварят и си заминават в Сливен. Брей издадох се. Свърши вече, разбрахте къде е планината. Нищо, ние не се скрием, всичко е законно и имаме разрешение за палатков лагер. Така че заповядайте, това е първата седмица на август, имам предвид първия понеделник на август. Ще останете доволни, ще се веселим и смеем заедно. И така обратно на въпроса, затварят лавката, за да не се разсейват младежите, а да слушат поучението. Нали знайте, на всеки му се прияжда нещо точно, когато е най важния момент в проповедта. Обаче, на моя син му става лошо и аз отивам до лавката да купя топъл чай. Една жена, малко шефка се прави, мисля че беше жена на пастор, ми казва не може. Аз и обяснявам, че сина ми е болен. Тя си знае пак нейното не може. Оставих я, нали съм мирянин, не искам да се разправям. Както и да е, справих се с болестта с Божията помощ. Много е важно в такива моменти да има някой много сигурен, да се обърнем към Него. Благодаря Му, чу ме. Затова го обичам и ще му служа. И какво стана накрая на службата, излезе една сестра и взе да благодари на тази от лавката, че нямала къде да спи и тя я приела в къщата си. Тук имаше малко политически момент. Ако не беше жена на пастор, мисля си хич нямаше да излезе отпред да и благодари. Ама и при нас стават разни работи, не е за разправяне. И каза, че била истинска самарянка. Аз нали съм мирянин и християнин, тук отварям скоба, защото много са християните, а малко са вярващите, така ще казвам за мен, че съм вярващ, а вие ще разбирате вярващ християнин, затварям скобата, не реагирах въобще, но ми стана много мъчно. Спирам, отивам да карам кънки на канала, нали трябва да се спортува и не забравяйте да се грижете за здравето си.

Да ви припомня:

- Спирате захарта и захарните произведения

- Постепенно преминавате на повече сурови зеленчуци и плодове

- Намирате си една Билкова програма за очистване от токсини, патогенни бактерии, тежки метали и други

- пийте по 6-8 чаши изворна вода на ден с малко сол

- сменяте солта с не рафинирана морска сол

- правите си кисело зеле редовно през зимата, ако закъсате и през лятото

- излизайте на разходки сред природата

Ако ме харесвате, пак ще ви пиша, защото ви обичам и искам да сте здрави и душата ви да е радостна.

Забележка:

Тук на blog.bg си позволявам малко да се шегувам, нали знайте, хем трябва да се лекуваме, но и трябва да се посмеем малко. Това е част от оздравителния процес. Но трябва да знаете публикувам понякога и в други сайтове, като lekar.bg и нали знаете там трябва да съм сериозен с класиците на българската медицина, пък и на моя блог, другия искам да кажа. Жена ми още ме мисли, че съм неграмотен и ви баламосвам, понеже тя се лекува при класиците и гълта разни синтетики, а пък аз си хапвам кисело зелце и си пия чорбичка по малко и благодаря на Бога. Не бях си правил кисело зеле поне 15 год и затова мисля, че се поразболях. Но сега съм си казал, всяка година редовно. Трябва да знаете, аз много сериозно изследвам сайтовете и чета и много книги от разни гиганти в медицината (тук искам да сложа справка за Голиат, като казах „гиганти”, нали Голиат беше такъв, 1 Царе 17:4. Да, ама Давид го победи с една прашка. Така сме и ние, няма непобедима болест. Дерзайте!, казва Ап. Павел), нали ще ставам доктор...

http://biblia.duh-i-istina.net/
http://www.bibliata.com/
http://kak-da-vqrvame.blogspot.com/
http://bojieto-slovo.blogspot.com/

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827322
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930