Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2010 17:36 - The Power of Your love - Силата на Твоята любов
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1654 Коментари: 0 Гласове:
1



The Power of Your love - Силата на Твоята любов
Господи аз идвам при теб
нека моето сърце да бъде променено, обновено
Носещ се от благодатта която аз намерих в Теб
Господи, aз дойдох да разбера
слабостите които са в мен
и да бъда освободен
Чрез силата на Твоята любов

Дръж ме близо
Нека Твоята любов ме обкръжава
Доведи ме близко, привлечи ме до Теб
И докато те очаквам
Аз ще се издигна като орел
Аз ще се извися с Теб
Твоят Дух ще ме води
Чрез силата на Твоята любов
(забелeжи кръста, в това се изразява Божията любов, Бог даде Сина си на кръста за да ни спаси и очисти от греха. И защо ще кажеш? Защото Бог е свят и никой не може да застане пред Него, ако не е свят, а ние сме свети, очистени от греха чрез кръвта на Исус Христос!)
Господи свали булото от моите очи
Нека да Те видя лице в лице
Да позная Твоята любов
когато присъстваш в мен
Господи обнови мислите ми
И нека Твоята воля се разкрива
в моя живот всеки ден
чрез силата на Твоята любов

Твоят Дух ще ме води
Чрез силата на Твоята любов
Аз ще се извися с Теб
Твоят Дух ще ме води
Чрез силата на Твоята любов
Блог: http://bojieto-slovo.blogspot.com/
 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1827391
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930