Постинг
04.06.2011 14:43 -
Проявлението на клиентската удовлeтвореност е вълнение
Какво се случва в мол Дубай? Какво кара клиентите да се чувстват важни, а така и да бъдат на вълната на вълнението? E ли само цената полза за клиента?
На тези и други въпроси отговаря блогът за маркетинг www.marketing-college.com
Проявлението на клиентската удовлeтвореност е вълнение
http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%B9%D0%BB/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%82
На тези и други въпроси отговаря блогът за маркетинг www.marketing-college.com
Проявлението на клиентската удовлeтвореност е вълнение
http://marketing-college.com/%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%B9%D0%BB/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%82
И Венета Харизанова лъсна в сайт за елит...
Заблудите на клиента: По-висока цена, по...
Цената на шегата
Заблудите на клиента: По-висока цена, по...
Цената на шегата
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари